تکنولوژی

معرفی رسمی گوشی HTC U11

اچ‌تی‌سی در برنامه ویژهای در شهر تایپه کشور تایوان، گوشی جدید خود را به عنوان نمادی از بیستمین سالگرد افتتاح شرکت خود، معرفی کرد. این گوشی HTC U11 نام دارد. 

یو 11 دنباله رو گوشیهای U Ultra و U Play است که در اوایل سال جاری همراه با طراحی “Liquid Design” عرضه شدند. این دو گوشی با قابلیت Edge Sense عرضه شده‌اند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با فشار قاب کناری دستگاه، کارهای مختلفی با گوشی انجام دهد و یو 11 نیز از این قابلیت بهره برده است.

از دیگر ویژگی‌های یو11 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صفحه نمایش Quad HD SuperLCD 5 با اندازه 5.5 اینچ، پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 835، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی( در برخی از کشورها، دو مدل 6 گیگابایت و 128 گیگابایت نیز ارائه خواهد شد) و با رتبه IP67، دو قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار را نیز دارد. شرکت اچ‌تی‌سی همچنین دوربین 12 مگا پیکسلی این مدل را تحت عنوان جدید “UltraPixel 3” معرفی کرده است که همراه با قابلیت‌هایی مانند اتوفوکوس سریع، لنز f/1.7 و توانایی‌هایی ارتقا یافته HDR عرضه خواهد شد.

یکی از  بزرگ‌ترین قابلیت‌های اخیر ارائه شده توسط اچ‌تی‌سی، قابلیت Edge Sense است که تمرکز بیشتری به روی خود دستگاه دارد وتمام قاب بیرونی گوشی را تبدیل به یک رابط کاربردی می‌کند. با هرگونه فشار قاب کناری گوشی اعم از کم یا زیاد ، عملکردهای دوربین، دستیار گوگل و یا باز کردن برنامه‌های مختلف صورت می‌گیرد. بیشتر برنامه‌های انحصاری اچ‌تی‌سی، قابلیت تطبیق با Edge Sense را دارند و برنامه‌های متفرقه‌ای که بعد از معرفی یو 11 عرضه خواهند شد نیز، برای سازگاری با این قابلیت راه کار ارائه خواهند کرد.

گوشی یو 11 به همراه دستیار هوشمند گوگل عرضه خواهد شد و بعد از چند هفته، دستیار هوشمند آمازون الکسا نیز از طریق Play Store در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. طبق گفته اچ‌تی‌سی، در آینده تعداد بیشتری از برنامه‌های مرتبط با تکنولوژی هوش مصنوعی نیز برای کاربران عرضه خواهد شد.

درست مانند HTC Bolt و U Ultra، یو 11 نیز فاقد خروجی 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود و همراه با ایرفون HTC USonic USB-C عرضه می‌شود که قابلیت‌های ارتقا یافته جدیدی نیز دارد.

گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 اواخر ماه می( اوایل ماه خرداد) در بازار کشورهای ذکر شده عرضه می‌شود. نسخه Unlocked این گوشی در آمریکا با قیمت 649 دلار و در انگلستان با قیمت 649 یورو با همکاری برخی از اپراتورها به فروش خواهد رسید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا