تکنولوژی

معرفی اسپیکر هوشمند “Invoke” مجهز به کورتانا

شرکت “هارمن کاردون” از چند ماه پیش اعلام کرده بود که در حال ساخت اسپیکر جدید و مجهز به دستیار صوتی هوشمند کورتانا است و حالا این کمپانی تصاویری از این دستگاه را منتشر کرده است.

این اسپیکر طراحی استوانه‌ای شکل دارد و با نام “Invoke” معرفی شده و همچنین قادر به پخش صدا به‌صورت 360 درجه و برقراری تماس از طریق اسکایپ بوده و البته مجهز به دستیار صوتی هوشمند کورتانا شرکت مایکروسافت است.

تاکنون هیچ گونه قیمت احتمالی برای این دستگاه اعلام نشده اما انتظار می‌رود قیمت و دیگر اطلاعات تکمیلی درباره این اسپیکر هوشمند در جریان کنفرانس برنامه‌نویسان Build که در چند روز آینده برگزار می‌شود، اعلام شوند. تنها موردی که از وجود آن اطمینان کامل وجود دارد، تولید این محصول در دو رنگ مشکی و نقره‌ای است.

مایکروسافت در پست اخیر خود نوشت: “همواره قصد داشتیم کورتانا را طوری طراحی کنیم که هر زمان که به یک دستیار صوتی خلاق نیاز داشته باشید، به کمک شما بیاید و همکاری با شرکت هارمن کاردون جهت تولید اسپیکر هوشمند Invoke، قدمی بزرگ جهت رسیدن به این هدف بود. کورتانا با بهره‌گیری از سیستم تشخیص زبان و ابزارهای علمی و بهره‌وری شرکت مایکروسافت، تبدیل به خلاق‌ترین دستیار صوتی دیجیتال در دنیا شده و در حال حاضر بر روی بیش از 145 میلیون کامپیوتر و اسمارت‌فون در سراسر دنیا، استفاده می‌شود. با وجود Invoke، کورتانا حتی در فضای منزل کابران نیز حضور فعال خواهد داشت و این مسئله کورتانا را بیش از پیش ارزشمند جلوه خواهد داد.”

علاقه‌مندان به خرید این اسپیکر می‌توانند با ثبت درخواست خود از زمان آغاز عرضه این محصول درآینده باخبر شوند اما باید توجه داشت که نبایست تا سه ماه آینده انتظار عرضه‌ی این محصول در بازار را داشته باشند. نکته پایانی اینکه اسپیکر Invoke تنها در ایالات متحده قابل خریداری خواهد بود، البته فعلا!

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا