تکنولوژی

تنظیمات Always On Display در گلکسی اس 8

اگر شما هم به تازگی گلکسی اس 8 سامسونگ را خریده‌اید حتما متوجه قابلیت جذاب always on display شده‌اید. قابلیتی بی‌نظیر که اولین بار موتورولا آن را به گوشی‌های هوشمند اضافه کرد و پس از آن ال‌جی دست به کار شد و امسال هم سامسونگ این ویژگی را به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اضافه کرد.

این قابلیت باعث می‌شود تا فقط چند پیکسل از صفحه نمایش روشن شود تا شما بتوانید نوتیفیکیشن‌های خود را به سادگی و با مصرف حداقل میزان باتری ببینید. اما موضوع جالب اینجاست که سامسونگ این ویژگی را بسیار قابل شخصی‌سازی کرده است و شما می‌توانید آن را به کلی تغییر دهید.

فعال کردن Always On Display

برای فعال کردن این ویژگی به قسمت تنظیمات موبایل بروید و سپس Lock screen and security را انتخاب کنید. حالا می‌توانید گزینه always on display را ببینید و اگر خاموش است، آن را روشن کنید.

برای تغییر تنظیمات هم کافی است روی خود always on display را لمس کنید تا وارد تنظیمات آن شوید. در قسمت content to show می‌توانید مشخص کنید چه اطلاعاتی را مایل هستید ببینید.

مشکلی که always on display دارد ایم است که همیشه روشن است. موتورولا ایم مشکل راه خیلی خوب حل کرده است و این حالت زمانی فعال می‌شود که شما نوتیفیکیشن داشته باشد و یا دست خود را از روی موبایل عبور دهید. اما سامسونگ چنین ویژگی ندارد و این حالت همیشه فعال است، برای همین در گلکسی اس 8 می‌توانید برای این قابلیت ساعت کار تنظیم کنید و برای مثال مشخص کنید که فقط از ساعت 7 صبح تا 9 شب فعال باشد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا