تکنولوژی

قیمت جدید سیم کارت ایرانسل

ایرانسل قیمت سیم کارت‌های دائمی خود را تا 50 درصد کاهش داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تمامی سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل با مبلغ 60 هزارتومان از طریق سایت ایرانسل، مراکز فروش و نمایندگی‌ها به فروش می‌رسد.

مشترکانی که با خریدسیم‌کارت‌های دائمی یا از طریق ترابرد شماره‌های تلفن همراه خود به ایرانسل بپیوندند 20 گیگ اینترنت برای ماه اول و پس از آن ماهانه 1 گیگ اینترنت تا 6 ماه به صورت رایگان دریافت کرده و از اینترنت   4.5G ایرانسل نیز استفاده خواهند کرد.

استفاده از اینترنت رایگان همراه سیم‌کارهای دائمی این‌گونه است که مشترکان هنگام فعال‌سازی سیم‎‌کارت خود 20 گیگ اینترنت اولیه ماهانه نیز روی سیم‌کارت خود فعال می‌کنند، پس از استفاده از آن در پایان ماه نخست، تا 6 ماه به صورت ماهانه 1 گیگ اینترنت دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

همچنین مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با افزایش شارژ خط تلفن همراه خود تا 60 هزار تومان و با شماره گیری کد دستوری*70#(ستاره 70 مربع) سیم کارت‌ خود را از اعتباری به دائمی تبدیل کنند.

ایرانسل با ارائه قبض‌های شفاف، تعرفه مکالمه  مشترکان سیم کارت‌های دائمی را برقراری ارتباط با تمامی خطوط ارتباطی 499 ریال در نظر گرفته است. همینطور هزینه پیامک از این خطوط به فارسی برابر با 99 ریال، به لاتین برابر 170ریال و پیامک به خطوط ثابت برابر با 120 ریال است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای در دست داشتن ریز هزینه‌های مصرفی خود همواره از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» استفاده کنند.

منبع : روابط عمومی ایرانسل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا