تکنولوژی

مقایسه سرعت گلکسی اس 8 پلاس و آیفون 7 پلاس +ویدئو

معمولا بعد از اینکه محصول جدیدی به بازار معرفی می‌شود، به دنبال آن افرادی اقدام به آزمایش قابلیت‌ها و ویژگی‌های محصول جدید از جملع سرعت عملکرد آن کرده و در اینترنت منتشر می‌کنند و یا محصولات جدید شرکت‌های مختلف را باهم مقایسه می‌کنند. با وجود اینکه این کلیپ‌ها غیر علمی شمرده می‌شوند و نمی‌توانند همه جزئیات را بیان کنند اما مزایایی نیز دارند و از مقایسه‌های نوشتاری تاثیر بیشتری در ذهن کاربر می‌گذارند. اپل هرسال ثابت کرده است که صرفا معرفی قابلیت‌های نوشته شده در زمان معرفی محصول، نمی‌تواند ضامن عملکرد بالای دستگاه باشد. این کلیپ‌ها نیز با معرفی واقعیت دستگاه‌های تازه وارد در دنیای واقعی، می‌تواند کمک خوبی برای افرادی شود که به خرید آنها علاقه دارند.

یکی از کاربران یوتیوب به نام PhoneBuff همیشه بعد از معرفی محصولات جدید، فیلم مقایسه را منتشر می‌کند و یکی از اولین کاربرانی بود که این شیوه مقایسه را باب کرد. در این فیلم‌ها معمولا دو گوشی کنار هم قرار داده می‌شوند و چندین برنامه در هر کدام از گوشی‌ها به ترتیب باز می‌شود و زمان باز شدن هر کدام از برنامه‌ها باهم مقایسه می‌شود. سرعت باز شدن و عملکرد هرکدام از برنامه‌ها نیز با یکدیگر مقایسه می‌شود تا میزان عملکرد رم و عملکرد کلی هرکدام از گوشی‌ها مشخص شود.

تا کنون در هر فیلم مقایسه سرعتی که بین محصولات سامسونگ و آیفون اپل انجام شده است، آیفون اپل همیشه سربلند بیرون آمده است اما ایا این بار نیز آیفون 7 پلاس می‌تواند گلکسی 8 سامسونگ را در سرعت مغلوب کند. برای فهمیدن جواب این سوال بهتر است فیلم زیر را ببینید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شیائومی ویژگی Pure Mode را برای محدود‌ کردن فایل‌های APK آزمایش می‌کند گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    عکس های تلویزیون شیائومی Mi TV 4S L55M5-5ASP مدل 55 اینچ

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی می CC9 شیائومی – Xiaomi Mi CC9

    شیائومی 12S پرو احتمالاً به تراشه Dimensity 9000 مدیاتک مجهز خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا