تکنولوژی

گوشی بعدی HTC اردیبهشت معرفی می‌شود

اچ تی سی زمانی سازنده بهترین گوشیهای اندرویدی در جهان بود البته این شرکت هنوز هم محصولات خوبی عرضه میکند اما بعد از ارائه چند مدل ناموفق و همچنین درگیر شدن با چالشهای مالی متعدد، از محبوبیت این برند کاسته شد.

اما اچ تی سی قصد ندارد میدان را ترک کند و قرار است به زودی محصولی جدیدی در ماه می امسال معرفی کند که ظاهرا Ocean HTC U نام دارد.

این شرکت در پروفایل توییتر خود، خبر معرفی گوشی جدید به همراه فیلمی از آن را منتشر کرد. البته در وب‌سایت اچ تی سی جزئیات زیادی مشاهده نمی‌شود اما می‌توانید برای تماشای زنده مراسم ثبت‌نام کنید تا به شما اطلاع داده شود. فقط حدس می‌زنیم پرچمدار جدید اچ تی سی فوق‌العاده باریک باشد. این گوشی همچنین به بلندگوهای استریو مجهز است (اچ تی سی مدت‌هاست که به روی ارتقا کیفیت صدای محصولات خود تمرکز دارد).

طبق اخبار لو رفته، این محصول به صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD، پردازنده Snapdragon 835 و 4 یا 6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه، دوربین 12 مگاپیکسلی و احتمالا دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی و همینطور باتری  3,000mAh مجهز است.

 طبق همین گزارش، مهم‌ترین قابلیت این گوشی Edge Sense نام دارد. نوعی از تکنولوژی که گوشی را قادر می‌سازد تا فشار دست به روی کناره‌های دستگاه را تشخیص دهد و کاربران می‌تواندد با فشار گوشی خود، کارهای مختلفی انجام دهند، اگر به ویدیو زیر دقت کنید، متوجه خواهید شد که شخص به آرامی گوشی را فشار می‌دهد و مثلا موسیقی پخش می‌شود یا دوربین اجرا می‌شود.

این گوشی در ماه می(نیمه دوم ماه اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا