تکنولوژی

تلاش کارمندان اوبر برای جلب اعتماد مردم

جواب شرکت اوبر به واکنش شدید مردم که طی چند ماه گذشته به نحوه عملکرد این شرکت اعتراض داشتند، بسیار امیدوارکننده بود و ظاهرا که مشتریان را راضی کرده است. مدیر عامل این سرویس،Travis Kalanick قول داده که به روی رفع معضلات فرهنگی ایجاد شده در این سرویس بیشتر کار کند و از همین حالا برای رفع مشکلات پیش آمده تدابیری نیز اعمال کرده است از جمله اموزش کارمندان و ایجاد مکانیزم‌هایی برای ارسال گزارشات مربوط به اذیت و آزار و غیره. ظاهرا اقدامات انجام شده اوبر تا حدی جو منفی علیه این سرویس را آرام کرده است.

تعداد 20 نفر از کارمندان این شرکت که بیشتر مرد هستند،به تازگی عکسی منتشر کرده‌اند و در آن گرافیتی‌های(نقاشی‌های روی دیوار) خود را به نمایش گذاشتند که عبارت #Undelete را نمایش می‌داد که ظاهرا تلاشی برای ایجاد و گسترش کمپینی حامی شرکت اوبر است.

بعد از انتشار گزارش آزار و اذیت جنسی زنان توسط رانندگان اوبر، موج اعتراضی علیه این شرکت به پا شد و کمپین #DeleteUber در فضای مجازی به سرعت انتشار پیدا کرد که به دنبال آن بسیاری از مشتریان این سرویس، اکانت‌های خودرا در این شبکه بستند. گرافیتی “Undelet” با کمک گروه 1AM حامی آزادی بیان طراحی و نقاشی شده است.

باید منتظر بود و دید این مدل کمپین‌ها تا چه اندازه می‌تواند مفید باشد و کمپانی را از شرایط بحرانی نجات دهد. در ادامه هم منتظر هستیم ببینیم اوبر برای افزایش امنیت مسافران چه برنامه‌ای خواهد داشت.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا