تکنولوژی

ارزان‌ترین مدل تسلا، ارزان‌تر شد

شرکت تسلا قیمت خودروهای مدل S 75 خود را پایین آورد. این شرکت، مبلغ این مدل از خودروها را 5000 دلار کاهش داد و حالا قیمت پایین‌ترین مدل این شرکت از مبلغ 69.500 دلار شروع خواهد شد. این کاهش قیمت درست بعد از توقف تولید مدل مقرون به صرفه 60KwH، اعلام شده است که مدتی قبل آخرین سری ساخته شده از آن فروخته شد.

با وجود اعمال کاهش قیمت، برخی دیگر از مدل‌های تسلا افزایش قیمت دارند. مدل های 100D و P100D گران‌تر خواهند شد و تمام خودوهای سری 100 همراه با سیستم قابل تنظیم هوا عرضه خواهند شد که این قابلیت در مدل های پایین‌تر حذف شده  است. خودروهای مدل X نیز با افزایش قیمت روبرو می‌شوند و این افزایش قیمت بعد از تاریخ 24 آوریل اعمال خواهد شد.

این کاهش قیمت همراه با ارتقا تجهیزات استاندارد مدل 75 همراه است که به این معنیست که کاربر با پرداخت هزینه کمتر، امکانات بیشتری دریافت می‌کند. این ارتقا شامل بهره مندی از سقف تمام شیشه‌ای و اتوماتیک شدن صندوق عقب است که قبلا به عنوان گزینه‌های انتخابی با دریافت هزینه بیشتر به مشتریان ارائه می‌شد. از طرف دیگر، قابلیت‌هایی که قبلا در مدل 75 وجود داشت نیز خذف شده‌اند و فقط در مدل‌های بالاتر عرضه می‌شوند.

تغییر قیمت در شرکت‌های سازنده خودرو مانند تسلا امر چندان عجیبی نیست. البته باید در نظر داشت که خودروهای مدل اس این شرکت با وجود کاهش قیمت بازهم “ارزان” محسوب نمی‌شود اما به هر حال این خودرو را مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

در مورد  تسلا این خبرها را هم ببینید : 

تسلا رکورد فروش را در سه ماهه  اول 2017 زد

تسلا در دوبی 

فیلمی از کارخانه تسلا در نوادا

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا