تکنولوژی

یاهو و AOL ادغام می‌شوند

زمانی که شرکت مخابراتی Verizon خرید هسته مرکزی یاهو را به پایان برساند، آن را با شرکت AOL ادغام می‌کند تا بر اساس آن برند جدیدی با عنوان Oath در دنیای فناوری شکل بگیرد.

به گزارش همکاران‌سیستم، «تیم آرمسترانگ» مدیرعامل شرکت AOL روز گذشته با انتشار یک توئیت لوگوی شرکت Oath را به نمایش گذاشت و در زیر آن نوشت: «میلیاردها کاربر، بیش از ۲۰ برند، گروه متوقف‌نشدنی. TakeTheOath#. تابستان ۲۰۱۷»

مرکز خبری Business Insider برای نخستین بار خبر از این تغییرات داده بود. یکی از سخنگویان AOL در این خصوص گفت: «در تابستان ۲۰۱۷ می‌توانید راه‌اندازی یکی از بزرگترین برندهای دنیای دیجیتال را مشاهده کنید».

 توضیحات مربوط به نحوه سازماندهی شرکت Oath منتشر نشده است و شرکت Verizon هنوز اعلام نرده است در آینده چگونه از نام دو برند AOL و Verizon استفاده می‌کند.

البته باید توجه داشت واگذاری یاهو به معنی واگذاری پول‌های نقد این شرکت نیست. یاهو همچنان در سهام گروه شرکت‌های Alibaba، Yahoo Japan، و حق امتیازهایی که به هسته مرکزی فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود دخل و تصور دارد. مابقی بخش باقیمانده از یاهو قرار است با نام Altaba به فعالیت خود ادامه دهد.

پیش‌بینی می‌شود طی فصل جاری واگذاری یاهو به Verizon به طور کامل انجام شود. دو شرکت یاهو و Verizon توافق کردند قیمت در نظر گرفته شده برای این واگذاری را به میزان ۳۵۰ میلیون دلار کاهش دهند. این اتفاق به دنبال دو حمله سایبری بزرگ به یاهو صورت گرفت که به بزرگترین حملات سایبری تاریخ شهرت یافتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا