تکنولوژی

Workflow : اپلیکیشنی که اپل خرید و رایگان کرد

کمتر سابقه داشته اپل به دنبال خرید اپلیکیشن باشد اما حالا مشخص شده اپل یکی از کاربردی‌ترین و جالب‌ترین اپلیکیشن‌های iOS را به نام Workflow را خریداری کرده و نکته جالب‌تر آنکه این اپلیکیشن از امروز  روی اپ‌استور رایگان شده است. 

Workflow که پیش از این نیز جزو بهترین اپلیکیشن‌های اپل انتخاب شده بود امکان ایجاد ترکیبی از چند فعالیت یا اکشن را به کاربر می‌دهد. این اپلیکیشن به خصوص برای کارهایی که تکرارپذیرند بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. به عنوان مثال می‌خواهید مرتبا در طول روز یک فایل صوتی ضبط کنید و این فایل را پس از ضبط به همراه مکان ضبط ( از روی نقشه اپل) برای دوستی ارسال کنید، با ساخت یک Workflow به راحتی فشار دادن یک آیکون به راحتی میتوانید تمام این مراحل را یکجا اجرا کنید. همچنین میتوانید برای این Workflow یک آیکون جداگانه ( با قابلیت انتخاب عکس یا طرح و رنگ موردعلاقه‌تان)  روی صفحه اپلیکیشنهای آیفون یا آی‌پد خودتان ایجاد کنید و این یعنی هر Workflow ایجاد شده میتواند به طور مستقل شبیه یک اپلیکیشن در اختیارتان باشد. 

کارهای مشابه بسیار زیادی با این اپلیکیشنِ قبلا ۲.۹۹ دلاری و  حالا رایگان شده می‌توان انجام ایجاد کرد و احتمالا با خرید اپل شاهد تحولات قابل توجهی در آن خواهیم بود و شاید هم همین امکانات را به زودی در iOS ببینیم. 

اپل به جای انتشار یک بیانیه برای خرید این اپلیکیشن به توضیحی درمورد خرید آن به سایت تک کرانچ بسنده کرده و گفته که این اپلیکیشن برنده جایزه بهترین جایزه دیزاین (   Apple Design Award in 2015) از این شرکت شده بود.

دانلود از آی‌تیونز

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا