تکنولوژی

نوکیا 8 به‌زودی معرفی می‌شود

شرکت HMD Global، شرکتی که حق انحصاری از برند نوکیا را دارد، قصد دارد امسال گوشی هوشمند نوکیا 8 را در دو نسخه بزرگ و کوچک همراه با قابلیت‌های تقریبا یکسان عرضه کند.

زمانی که شرکت نوکیا، گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و گوشی نوستالژیک 3310 را در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی کرد، با استقبال فراوانی روبرو شد اما خبری از گوشی‌های پرچمدار این برند در کار نبود. حالا مشخص شده است که این گوشی هوشمند جدید قرار است در ماه ژوئن امسال عرضه شود.

طبق آخرین اخباری که از چین منتشر شده است، شرکت HMD قصد دارد گوشی هوشمند نوکیا را در دو سایز مختلف عرضه کند که هردوی این محصولات مجهز به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 هستند، با بدنه فلزی و همراه با دوربین 23 مگاپیکسلی و با تنظیمات dual-camera عرضه خواهد شد. طبق خبرهایی که تاکنون درباره این گوشی درز کرده، مدل کوچک‌تر قرار است با قیمت 580 دلار و مدل بزر‌گتر با قیمت 650 دلار به فروش برسد.

براساس شایعات و خبرهای لو رفته، نام این محصول به احتمال قوی نوکیا 8 نام دارد و با صفحه نمایش 5.7 QHD سوپر AMOLED با رزولوشن 2560*1440 پیکسل و همراه با 4 و6 گیگابایت رم خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی 24 مگاپیکسل از برند Carl Zeiss، با فلش Dual LED و دوربین سلفی 12 مگاپیکسل، همراه با قابلیت لرزش گیر و تثبیت کننده تصویر ارائه می‌شود.

این گوشی هوشمند با دو ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه می‌شود که قابلیت ارتقا از طریق میکرو اس دی تا 256 گیگابایت دارد. نوکیا 8 به احتمال زیاد به اسکنر اثر انگشت و بلندگوهای Dual Front Facing مجهز است و همراه با نسخه سیستم عامل اندروید نوگت 7.0عرضه خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا