تکنولوژی

سونی از Xperia XZ Premium رونمایی کرد

سونی موبایل امروز Xperia XZ Premium را معرفی کرد. این تلفن هوشمند مجهز به دوربینی بسیار پیشرفته است که می‌تواند حرکاتی را که از چشم انسان هم پنهان می‌ماند، ثبت کند. علاوه بر این دارای یک نمایشگر زیبای 4K HDR، طراحی خیره‌کننده و قابلیت‌های هوشمند دیگر مانند دوربین پیشگام Motion Eye™ با قابلیت فیلمبرداری فوق آهسته که برای نخستین‌بار در جهان در یک تلفن هوشمند ارائه ‌شده است و قابلیت جدید ضبط پیش‌بینی‌کننده است و نخستین تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر 4K HDR در جهان است. همچنین سرعت دانلود فوق سریع تا ۱ گیگابایت در ثانیه برای دریافت فیلم‌های با کیفیت 4K در دست شما تنها در چند ثانیه.

ایکس پریا ایکس زد پرمیوم گزیده‌ای از دهه‌ها نوآوری در Sony را در خود جای داده است و دانش فنی دوربین‌های «α» و Cyber-shot™ را برای خلق سیستم جدید دوربین Motion Eye™ به کار گرفته است تا زندگی را به تصویر بکشد. این دستگاه نخستین تلفن هوشمند دارای حسگر Exmor™RS با حافظهٔ انباشته است که معمولاً فقط در دوربین‌های کامپکت ممتاز دیده می‌شود و اسکن تصویر و نیز انتقال داده‌ها را با سرعتی تا ۵ برابر بیشتر انجام می‌دهد. این بدان معنا است که می‌توانید ویدیوهایی حسی از لحظات زندگی روزانه با سرعتی تا ۹۶۰ فریم در ثانیه بسازید که بازپخش ویدیو با حرکت بسیار آهسته که چهار برابر آهسته‌تر از تلفن‌های هوشمند دیگر است، را امکان‌پذیر می‌کند و با این کار جزئیات بیشتری را از آنچه که تاکنون در دستان شما امکان ارائه داشته، در اختیارتان قرار می‌دهد.

علاوه بر این ضبط پیش‌بینی‌کننده یک گام جلوتر قرار می‌گیرد و وقتی حرکتی را تشخیص می‌دهد، به‌طور خودکار پیش از فشردن دکمه به بافر کردن تصویر می‌پردازد. بنابراین می‌توانید لحظه‌ای را که ممکن است از چشمتان پنهان مانده باشد، از بین چهار عکسی که یک ثانیه پیش از فشردن دکمهٔ دوربین گرفته شده، انتخاب کنید. همچنین اندازهٔ پیکسل‌های حسگر ۱۹ مگاپیکسلی،‏ ۱۹ درصد بزرگ‌تر است تا بتواند نور بیشتری را ثبت کند و جزئیاتی متمایز و تصاویری واضح حتی در شرایط کم‌نور یا با نور پس‌زمینه ارائه دهد.

Xperia XZ Premium به پلت‌فرم اسنپ‌دراگون 835 مجهز است که آن را به یکی از نخستین تلفن‌های هوشمندی که قابلیت LTE کلاس گیگابایت (تا ۱ گیگابایت در ثانیه) را دارد، بدل کرده است. این مهم با مودم Snapdragon X16 LTE محقق شده است که با ارائهٔ سرعت فیبر نوری در حال حرکت، قابلیت دگرگونی چگونگی استفادهٔ مشتریان از دستگاه‌های موبایل‌شان را دارد. Xperia XZ Premium در رنگ‌های کروم درخشان و مشکی سیر، از اواخر بهار ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود. طیفی از لوازم جانبی سازگار، شامل شارژر سریع UCH12W که چندین ساعت شارژ را تنها در چند دقیقه ارائه می‌کند، هم با این دستگاه عرضه خواهد شد.

همه اخبار کنگره جهانی موبایل را در اینجا بخوانید

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا