تکنولوژی

مشخصات لورفته شیائومی Mi 5c, هوآوی P10 و موتورولا G5

چیزی به آغاز کنگره جهانی موبایل 2017 باقی نمانده و اکثر گوشی‌های نوظهور قبل از رونمایی در این مراسم و برای آخرین بار تست می‌شوند. با این حال مشاهده تصاویر لورفته خیلی از گوشی‌های معرفی نشده در وبسایت GFX و قبل از کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا خیلی تعجب برانگیز نیست.

شیائومی Mi 5c یکی از این گوشی‌ها است که توسط بنچمارک GFX مورد آزمایش قرار گرفت و این برنامه نیز مشخصات فنی آن را ثبت کرده است. تعجبی ندارد که این برنامه مشخصاتی که قبلا انتظار آن را داشتیم را نشان می‌دهد. صفحه نمایش 5.5 اینچ 1080p، چیپ شیائومی Pinecone V670، حافظه رام 3گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با کیفیت 1080p برای فیلمبرداری و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از مشخصات فنی اسمارت‌فون جدید شیائومی محسوب می‌شوند. به احتمال زیاد اندروید به کار رفته در رابط کاربری MIUI این گوشی نیز 7.1.1 Nougat باشد.

انتظار می‌رود شیائومی Mi 5c در روز 28 فوریه به صورت رسمی و در کنار پرده‌برداری از چیپ‌های Pinecone این شرکت معرفی شود.

هوآوی P10 نیز در بنچمارک GFX مورد تست قرار گرفت و مشخصات فنی بدست آمده از آن حیرت آور است. اسمارت‌فون P10 از صفحه نمایش 1080p، چیپ مدل Kirin، حافظه رام 4 گیگابایت، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین پشتی دوتایی Leica با قدرت 12 مگاپیکسل بهره می‌برد.

P10 یکی از اسمارت‌فون‌هایی است که احتمال رونمایی از آن در کنگره جهانی موبایل امسال بسیار بالا است و ما نیز قصد داریم مراسم شرکت هوآوی در این کنگره به طور کامل برای شما پوشش دهیم.

 در نهایت، سومین اسمارت‌فونی که رد پای خود را در بنچمارک GFX به جای گذاشته، Moto G5 است. اینبارهم GFX مهر تاییدی بر احتمالات ما درباره این گوشی زده است. صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، چیپ اسنپدراگون 430 , 2 گیگابایت حافظه رام و دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی از جمله مشخصات فنی به دست آمده از این اسمارت‌فون محسوب می‌شوند.

شرکت لنوو یک رویداد مطبوعاتی را برای 26 فوریه در بارسلونا ترتیب داده است، بنابراین انتظار می‌رود G5 و G5 پلاس در این مراسم رونمایی شوند.

گزارش‌ها و اخبار کنگره جهانی موبایل را اینجا ببینید 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا