تکنولوژی

گوشی LG G6 با صفحه نمایش دو قسمتی رونمایی شد

شرکت ال جی امروز از آخرین گوشی هوشمند خود، G6 در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا پرده برداشت و اعلام کرد که که G6 ، اولین گوشی هوشمندی است که از تکنولوژی پخش ویدیو Dolby Vision بهره برده است .

این گوشی همچنین به غیر گوشی انحصاری Pixel گوگل، اولین گوشی هوشمندی است که در دستگاه‌های اندرویدی همراه با دستیار هوشمند گوگل ( Google Assistant) عرضه می‌شود. دستیار هوشمند گوگل رقیب دستیار Siri در گوشی‌های آیفون شرکت اپل است.

صفحه نمایش قابل تقسیم

صفحه نمایش 5.7 اینچی ( 14.5 سانتی متری) LG G6 ، روشن‌تر و بزرگ‌تر از محصول قبلی این شرکت، LG 5 است و از تکنولوژی High Dynamic و دالبی پشتیبانی می‌کند که باعث خواهد شد که تصاویر زنده‌تر و با جزئیات بیشتر به نمایش درآیند.

نائب رئیس بخش دالبی این شرکت، Taeho Oh، اعلام کرد: 

” LG G6 یکی از برجسته‌ترین گوشی‌های هوشمند است که جایگاه به خصوصی در بازار مویابل دارد و نقطه شروع تکنولوژی دالبی در این حوزه است.”

 G6  همچنین همراه با اندروید 7  و با پشتیبانی از قابلیت صفحه نمایش دو قسمتی عرضه خواهد شد. صفحه نمایش دو قسمتی یا Split-Screen به کاربر این امکان را می‌دهد که دو برنامه را در دو صفحه مجزا، هم زمان اجرا کند . گوشه‌های دستگاه و همینطور صفحه نمایش به صورت خمیده طراحی شده است.

گزارش‌ها و اخبار کنگره جهانی موبایل را اینجا ببینید 

این گوشی به صورت دو دوربینه عرضه می‌شود. دوربین اصلی، 13 مگا پیکسلی G6 با دید 100 درجه و قابلیت زومینگ 14X ارائه شده است.

از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایش با Aspect Ratio 18:9 و Quad-HD  

حاشیه های باریک

پردازنده Snapdragon 821 با 4 گیگا بیت رم 

حافظه داخلی 32 گیگا بایت و همراه با خروجی MicroSD

باتری 3300mAh و پشتیبانی از USB-C 

شارژ بدون سیم ( فقط در آمریکا)

Quad-DAC ( فقط در کره)

دو سیم کارته

 

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا