تکنولوژی

همایش سامسونگ در سنگاپور برگزار شد

سامسونگ الکترونیکس خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در هفتمین همایش سالیانه این شرکت در سنگاپور برگزار شد. این همایش محل معرفی محصولات سامسونگ مانند خانواده تلویزیون‌های QLED، ماشین لباس‌شویی FlexWash ، تهویه مطبوع ویندلس (Windless) و اعضای خانواده گلکسی A سال ۲۰۱۷ بود. علاوه بر محصولات رونمایی شده، سامسونگ در این همایش چگونگی توسعه اینترنت اشیا را با استفاده از اکوسیستمی از محصولات و ابزارها، با توانایی اتصال بدون مشکل به یکدیگر، نمایش داد.

چونگ رو لی(رئیس دفتر سامسونگ الکترونیکس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا) می‌گوید: «نوآوری در تمام رگ‌های سامسونگ می‌جوشد و بخشی از میراث این شرکت است. این موضوع سبب می‌شود تا ما بتوانیم امکانات بی‌نهایت و تجربه‌های جدید را برای مشتریان خود فراهم کنیم. سال‌های بسیاری است که در مورد اینترنت اشیا صبحت می‌کنیم و هیچگاه از تلاش دست برنداشتیم و همه محدودیت‌ها و مشکلات را کنار زدیم تا مطمئن شویم انقلابی در فضای اینترنت اشیا (IoT) ایجاد می‌کنیم. امسال نیز روند نوآوری‌های خود را تداوم بخشیدیم تا محصولات و سرویس‌هایی با طراحی منحصر به فرد ارائه کنیم که محور تمامی آنها مشتریان‌مان باشند.»

تلویزیون‌ جدید

سامسونگ در این همایش پیشرفت خود در بحث کیفیت تصویر، طراحی، قابلیت‌های هوشمندی و پخش صدای حرفه‌ای را در تلویزیون‌های خود به معرض نمایش گذاشت. سامسونگ تمامی تلویزیون‌ها QLED را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. تلویزیون‌های QLED سامسونگ که مواد فلزی جدیدی را به کوانتوم‌دات‌های نیمه هادی با اندازه نانو اضافه کرده‌اند، ترکیبی کامل از نور و رنگ را در فناوری‌های نمایشی موجود ارائه می‌کنند. المان‌های طراحی معرفی شده در QLED از سوی سامسونگ، تجربه استفاده از تلویزیون را وارد مرحله جدیدی می‌کند. کابل نامرئی باعث می‌شود تا بهم ریختگی و سیم‌های نازیبای پشت تلویزیون دیگر معلوم نشوند. از طرفی سایر لوازم جانبی این محصول مانند آویز دیواری بدون شکاف به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بیشتر تلویزیون را به دیوار متصل کرد.

همه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به IoT مجهزند تا کاربران بتوانند تجربه متفاوتی از تماشای تلویزیون و کنترل همزمان سایر وسایل خانه داشته باشند. کنترل تلویزیون سامسونگ یعنی وان ریموت (One Remote) با بهبودهایی همراه شده و اکنون با آن می‌توان دستگاه‌های بیشتری را کنترل کرد.

لباس‌شویی و تهویه مطبوع

سامسونگ نسل جدید لوازم خانگی را هم معرفی کرده است که به مصرف‌کنندگان انتخاب بیشتری را می‌دهد. در همایش خاورمیانه و شمال آفریقای سال گذشته، سامسونگ اولین نسل از لباس‌شویی‌های خود را معرفی کرد. یکی از قابلیت‌های این ماشین‌ها (AddWash) است که با داشتن یک درب اضافی به کاربران این امکان را می‌داد تا در هر زمانی از چرخه شست‌وشو، لباس‌های جامانده را در داخل ماشین قرار دهند تا شسته شوند.

سامسونگ همچنین امسال دستگاه‌های تهویه مطبوع ویند-فری (Wind-Free) دیواری خود را معرفی کرد. سیستم خنک کننده ویند-فری فناوری جدید سامسونگ برای صرفه‌جویی در مصرف برق است که به مصرف‌کننده امکان می‌دهد تا از هوای مطبوع و خنک بهره ببرد بدون اینکه نگران از برخورد مستقیم باد با بدنش باشند. سیستم برای رسیدن به این نتیجه هوای خنک را به‌صورت آرام از ۲۱ هزار سوراخ هوای ریز خود به بیرون منتقل می‌کند، روشی که هوایی پایدار با سرعت حرکت کمتر از 0.15 متر بر ثانیه دارد.

موبایل‌ها و ساعت هوشمند

سامسونگ چند وقت پیش گوشی‌های گلکسی A سال ۲۰۱۷ را معرفی کرده بود. با قیمت معقولی که دارند عملکرد آنها هم قابل قبول است. سامسونگ امسال ساعت هوشمند جدید خود یعنی Gear S3 را معرفی کرد که طراحی خارج از زمان را با جدیدترین فناوری‌های روز، از جمله قابلیت ضدآب IP68، بلندگوی داخلی و GPS ترکیب می‌کند. همگام با محصولات معرفی شده، سامسونگ به تقویت همکاری با شرکت‌های پیشروی این صنعت ادامه داد تا مجموعه‌ای متنوع از برنامه‌ها را ارائه کند که همه آنها به بهینه‌سازی مجموعه Gear کمک خواهند کرد. در این همایش، بندهای جدید طراحی شده برای ساعت خود و مجموعه تناسب اندام آندرآرمور (Under Armour) را معرفی کرد.

منبع : روابط عمومی سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا