تجارت

همایش چالشهای مالیاتی کسب و کارها

همایش “چالشهای مالیاتی کسب و‌ کارها” به همراه گرامیداشت “بیست و پنجمین سالگرد تاسیس مجموعه تدبیر” به میزبانی شرکت پردازش موازی سامان در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ در هتل بزرگ ارم برگزار شد. در این رویداد بزرگ، بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران مالی، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار و همچنین نمایندگان شرکت پردازش موازی سامان حضور داشتند.

این گردهمایی با سخنرانی جناب آقای مجید میرزایی، قائم مقام مدیر عامل شرکت پردازش موازی سامان، آغاز شد.  ایشان ضمن مروری بر تاریخچه شرکت پردازش موازی سامان، بیست و پنجمین سالگرد تاسیس آن را به همه مهمانان محترم و همکاران تبریک گفتند و از تمامی همراهان و دوستداران مجموعه تدبیر که در این یک ربع قرن به پویایی و ماندگاری این مجموعه کمک کرده‌اند تشکر و قدردانی نمودند.

در بخش دوم این رویداد، سرکار خانم اعظم نوروزی، معاون دپارتمان نرم‌افزار، توضیحات مفیدی در مورد امکانات سامانه مودیان تدبیر و سایر محصولات جدید از جمله اپلیکیشن‌های حسابداری همراه، حسابداری شخصی، تنخواه‌گردان، ثبت آمار تولید و …  ارائه کردند.

در بخش پایانی همایش، جناب آقای احمد غفارزاده موضوع چشم‌انداز نظام مالیاتی را به بحث و گفتگو گذاشتند. ایشان متذکر شدند که سیاستهای مالیاتی، شامل برقراری پایه‌های جدید مالیاتی و کاهش معافیتها و همچنین مدیریت مالیاتها از طریق اجرای قانون پایه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان از مباحث مهم اکنون و آینده است‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا