تکنولوژی

فروش آیفون شکسته با قیمت 150 هزار دلار در eBay

میخواهید کمی پول حیف و میل کنید؟ پس به eBay سر بزنید وبه آیفون 4s که با شیشه شکسته شده و با رقم 149.999 دلار به عنوان مبلغ پیشنهادی اولیه به مزایده گذاشته شده است، نگاهی بیندازید. قاب پشتی این گوشی عوض شده و نام استیو جابز و همچنین نیم رخ وی در لوگوی اپل به چشم می‌خورد. اما چرا یک آیفون شسته با چنین مبلغی برای فروش گذاشته شده است؟ این دقیقا سوالی است که فروشنده‌ این آیفون مطرح کرده و از خریداران خواسته تحقیق کنند تا ببیند راز این گوشی در چیست.

این فروشنده، توضیحات  بسیار کمی در مورد این گوشی ارائه کرده و عنوان نکرده که چرا این گوشی با صفحه و قاب شکسته شده را با چنین مبلغی گزافی برای فروش قرار داده است. این فروشنده فقط اعلام کرده که این گوشی، یکی از 56 دستگاهی است که به احترام استیو جابز فقید تولید شده است.

روی قاب پشتی این گوشی،علاوه بر نام استیو جابز، تاریخ تولد و فوت وی نیز نوشته شده است) 2011-1950(.Jonathan Mak  ، یک دانشجوی طراحی دانشکاه هنگ کنگ این لوگوی به خصوص را بعد از فوت استیو جابز و به احترام وی طراحی کرد که خیلی زود محبوب شد و به روی بسیاری از لوازم جانبی ، قاب‌ها و پوسترها نقش بست.

این لوگو همچنین توسط شرکت Goldgenie ، که به خاطر تولید نسخه‌های گران قیمت و سفارشی آیفون، اپل واچ و دیگر دستگاه‌های شرکت اپل معروف است، نیز استفاده شده است.Goldgenie بعد از مرگ استیو جابز تصمیم گرفت نسخه خاصی از آیفون 4 اس را به احترام وی تولید کند. این نسخه از گوشی، داری قابی پشتی از طلا است که لوگوی طراحی شده Mak نیز روی آن نقش بسته است. بنا به گفته‌ای، این شرکت فقط 56 عدد از آیفون را تولید کرده است.

طبق شواهد موجود،آیفون گران قیمت داخل eBay ظاهرا جزو این لیست استثناعی نیست اما فروشنده ادعا میکند که این گوشی جزو گوشیهای فوق العاده خاص است. ما هم مثل شما هنوز سر از کار این فروشنده در نیاوردیم. پس اگر شما اطلاعاتی در این زمینه دارید، مارا بی خبر نگذارید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا