تکنولوژی

ماوس Strix Impact ایسوس، جدید ترین سلاح گیمرها

ایسوس به تازگی ماوسی جدید با وزنی سبک، قابل استفاده برای هر دو دست و با طراحی ارگونومیک، به همراه نورپردازی Aura  بهینه شده برای بازی های چند نفره آنلاین (MOBA) معرفی کرده است.  ماوس Strix Impact به سادگی با نرم افزار اختصاصی مرتبط با تجهیزات گیمینگ ایسوس، ROG Armoury ، قابل شخصی سازی است و گیمر می تواند به راحتی تمامی تنظیمات فنی و جلوه های نورپردازی را به دلخواه خود و یا بر حسب نوع بازی تغییر دهند. ایسوس به منظور حفظ دوام و بهبود عملکرد این ماوس، از سوییچ های ژاپنی Omron® استفاده کرده است که از دوام و ماندگاری 50 میلیون کلیک برخوردار است.

وزن سبک، طراحی ارگونومیک و قابل استفاده برای هر دست بازی های چند نفره آنلاین (MOBA) که به طور چشمگیری محبوب شده است. Strix Impact  بر پایه نیازها و نظرات گیمرهای حرفه ای این سبک نیز طراحی شده است. وزن پایین 91 گرمی آن(وزن ماوس بدون درنظر گرفتن کابل) فشار کششی کمتری را به کتف و دست ها در طولانی مدت واردکرده و علاوه بر آن جابجایی ماوس را راحت تر می کند. طراحی ارگونومیک وشکل خاص این ماوس،Strix Impact  را برای هر سبک از دست گرفتن ماوس، آن را متناسب ساخته است. علاوه بر آن،این ماوس هیچ محدودیتی برای راست دست ها و چپ دست ها در بر نخواهد داشت.

به منظور افزایش راحتی و کارآمدی ماوس،کلید های کلیک چپ و راست به طور کامل از بدنه اصلی Strix Impact جدا هستند که همین ویژگی منجر به واکنش سریعتر و راحت تر برای هر کلیک می گردد.

گزینه های متعدد برای شخصی سازی بیشتر Strix Impact با نرم افزار ROG Armoury عرضه می شود که این نرم افزار مجموعه ای کامل از تنظیمات را برای عملکرد ماوس در اختیار گیمرها قرار می دهد. این تنظیمات شامل کاملترین جزئیات فنی تا نور پردازی Aura می گردد.

در تولید Strix Impact از سوییچ های ژاپنی Omoron در رده صنعتی با طول عمر 50 میلیون کلیک استفاده شده است که طول عمر این سری نسبت به مدل نرمال آن، 30 میلیون کلیک بیشتر است.

ایسوس در طراحی Strix Impact، سهولت در استفاده را درنظر گرفته تا در هنگام بازی گیمر به راحتی تغییرات کارساز خود را بتواند اعمال کند. به منظور تغییر حساسیت DPI ماوس، یک دکمه DPI Switch نیز در ماوس وجود دارد تا بدون اجرای نرم افزار یا پنجره ای جداگانه در هنگام بازی، حساسیت حسگر ماوس را تغییر دهد. در طراحی کابل و اتصال آن به ماوس هم ایسوس با درنظرگرفتن مشکلات تماس آن با سطح ماوس پد، از روکش لاستیکی با جنسی خاص به منظور کمترین میزان اصطکاک با سطح استفاده کرده است تا عکس العمل ها سریع تر و راحت تر و با کمترین فشار اضافه ممکن صورت گیرد.

این ماوس به زودی در ایران در درسترس خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا