تکنولوژی

شایعات پیرامون محصولات داخل جعبه آیفون 8

آیفون 8 با دستگاه شارژر القایی بدون سیم، بدون خروجی هدفون و همچنین کابل USB-C عرضه می شود.

طبق گزارش منتشر شده در سایت ژاپنی Mac Otakara، شرکت اپل قصد دارد در سال جاری سه مدل آیفون به بازار عرضه کند که عبارتند از گوشی‌های 4.7 اینچی، 5.5 اینچی و مدل 5 اینچی که با صفحه نمایش OLED و قاب شیشه ای ارائه می‌شود.

در گزارش این وبسایت اعلام شده که اطلاعات منتشرشده، از یک منبع معتبر از داخل شرکت اپل دریافت شده است. طبق این گزارش، فقط مدل OLED، به قاب شیشهای و قابلیت شارژ بدون سیم مجهز است، در حالیکه وبسایت‌هایی مانند Nikkei Report  و دیگر سایت‌های تحلیلی، قبلا اعلام کرده بودند که همه آیفون‌های معرفی‌شده در سال 2017، با قابلیت شارژ شدن بدون سیم و طراحی  All-glassعرضه خواهند شد. Catcher Technology نیز به نقل از یک منبع معتبر دیگر در داخل شرکت اپل ، تایید کرده است که فقط یک مدل از آیفون‌های امسال، با این ویژگی‌های جدید عرضه می‌شود.

طبق گزارش Mac Otakara، شارژر بدون سیم آیفون جدید، به صورت یک دستگاه جدا عرضه می‌شود که با تکنولوژی شرکت چینی Luxshare عمل می‌کند.

اگر این مقاله صحت داشته باشد، به این معنی است که آیفون جدید به قابلیت شارژ بدون سیم توسط بلوتوث مجهز نیست و همراه با دستگاه ثابت شارژر القایی ( شبیه به شارژر ساعت هوشمند اپل و یا پدهای شارژر سریع Fast Charge Stand سامسونگ) عرضه می‌شود.

در چند سال گذشته شاهد اخبار و شایعات زیادی پیرامون آیفون جدید بودیم وحدس و گمان‌های بسیاری درباره قرارداد شرکت سازنده تکنولوژی شارژ بدون سیم Energous و اپل منتشر شد، اما بر اساس پتنت‌های معرفی شده و دیگر خبرهای پیرامون آیفون 8، اپل ظاهرا تصمیم دارد که ازدستگاه‌های شارژر ثابت القایی برای آیفون جدید استفاده کند.

طبق این گزارش، اپل احتمالا آداپتور لایتینگ تبدیل هدفون را در جعبه آیفون 8 قرار نخواهد داد و همچنین کابل تبدیل USB-C نیز توسط مشتری باید به صورت جداگانه خریداری شود.

از آنجا که ایرپادهای بدون سیم و ایرفون‌های BeatsX اپل در حال حاضر در بازار وجود دارند، احتمالا اپل وجود اداپتور تبدیل هدفون را داخل جعبه آیفون 8 ضروری نمی‌داند. ظبق این گزارش ، اپل همچنین در جعبه آیفون8 ، کابل USB-A قرار داده است که با در نظر گرفتن وجود نسل جدید  Lightning to USB-C  در بازار، این اقدام اپل غیر منطقی به نظر می رسد.

 

مطالب مرتبط: 

آیفون 8 در سه نسخه می‌آید

پیچیدگی‌های تولید صفحه‌نمایش OLED برای آیفون 8

امیدواریم آیفون 8 شباهتی به این طرح نداشته باشد+ویدئو

نبرد بزرگ : گلکسی اس ۸ در برابر آیفون ۸ 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا