تکنولوژی

سفارش قهوه استارباکس با دستیار هوشمند آمازون

در چند سال اخیر، شرکت کافی شاپ‌های زنجیره‌ای Starbucks تلاش زیادی کرد تا بتواند راه های آسان تری برای سفارش قهوه در اختیار مشتریان خود ارائه دهد که معرفی برنامه مخصوص گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین این اقدامات بود . 

حالا شرکت آمازون، قابلیت جدیدی به سیستم دستیار هوشمندش Alexa ، افزوده است که از طریق دستگاه‌های بلندگوی هوشمند Echo و یا FireTV stick قابل دسترسی است و مشتری با کمک آن می‌تواند قهوه خود را حتی قبل از خروج از خانه سفارش دهد. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد، به محض اینکه اکانت استارباکس خود را با اکانت آمازون خود مرتبط کرد، بتواند از یکی از فروشگاه‌های استارباکس که اخیرا از آن خرید کرده ، سفارش خود را انجام دهد. کاربر همچنین می‌تواند با سوال از دستیار هوشمند الکسا، از موجودی حساب استارباکس خود مطلع شود. 

این قابلیت در حال حاضر کمی محدود است: فعلا مشتریان فقط می‌توانند سفارش همیشگی خود را از این طریق انجام دهند، و فعلا منوی انتخابی وجود ندارد. برخی از کاربران نیز عنوان کرده‌اند که  ویژگی‌های بیشتری را از این قابلیت آمازون انتظار دارند، مثلا اینکه بتوان سفارشی را برای زمان مشخصی انجام داد ویا اینکه شعبه دیگری از این کافی شاپ‌های زنجیره‌ای را انتخاب کرد. تیم طراح این قابلیت نیز قول داده‌اند که در نسخه‌های بعدی موارد بیشتری به این ویژگی اضافه کنند.

از آنجاییکه آمازون ، سیستم دستیار هوشمند را در برخی از لوازم خانگی و همچنین اتوموبیل‌ها ادغام کرده است، این قابلیت می‌تواند یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌ها برای سفارش قهوه برای مشتریان باشد.

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا