تکنولوژی

لو رفتن تصویری از محصول استارت‌آپ Magic Leap

در ماه دسامبر سال گذشته گزارشی در مجله Information منتشر شد که می‌گفت استارت‌آپ پرسروصدای Magic Leap هنوز هم آماده ارایه دموی محصول  هدست واقعیت مجازی‌اش هم نیست. 

این استارت‌آپ بدون آنکه محصولی ارایه کند با عرضه یکی دو کلیپ در مهرماه سال ۱۳۹۴ به یکی از مشهورترین و البته مرموزترین استارت‌آپ‌های واقعیت مجازی تبدیل شد. گفته می‌شد که ایده این شرکت ارایه واقعیت مجازی بدون عینک است و همین به کنجکاوی‌ها درباره این شرکت دامن می‌زد به خصوص که کمی بعد هم مشخص شد که این استارت‌آپ توانسته بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری از گوگل و سپس بیش از ۷۰۰ میلیون دلار از علی‌بابا کسب کند

اما شبهاتی که در ماه دسامبر علیه این شرکت مطرح شد Rony Abovitz مدیرعامل مجیک لیپ را به سرعت به واکنش واداشت و او گفت که به ساخت PEQ یا معادل محصولی رسیده‌اند و به زودی تولید آن در سطح بزرگتر تولید را آغاز می‌کنند. 

حالا و با لو رفتن تصویری از این محصول سخت‌افزاری در بیزنس اینسایدر بخشی از راز و رمزهای مربوط به این استارت‌آپ آشکار شده است. تصویر لو رفته نشان میدهد که این محصول چیزی شبیه یک کوله پشتی که یک برد و پردازنده در آن مشخص  است که به هدست واقعیت مجازی متصل می‌شود. 

هرچند هنوز مشخص نیست محصول نهایی چقدر به آنچه در تصویر می‌بینیم شبیه باشد اما به هر حال این نخستین بار است که اطلاعاتی از این استارت‌آپ مرموز به بیرون درز می‌کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا