تکنولوژی

حضور رسمی لاجیتک در بازار ایران

شرکت لاجیتک برای نخستین بار به طور رسمی وارد بازار محصولات دیجیتالی ایران شد و البته این ورود رسمی را با معرفی محصولات برند UE ( اسپیکرهای مختلف) جشن گرفت. 

مدیر مارکتینگ لاجیتک در منطقه خاورمیانه و اروپای شرقی با اشاره به اینکه هدفون‌های حرفه‌ای UE سال‌هاست توسط گروه‌های مختلف موسیقی در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد گفت سه نوع اسپیکر UE برای بازار ایران معرفی شده که هم از نظر عمر باتری و هم جنس ساخت از دوام و کیفیت بالایی برخوردارند. 

اسپیکرهای UE دارای استاندارد ضد آب IPX7 و ضد ضربه هستند و همگی دارای اپلیکیشن‌های اختصاصی جهت کنترل هستند. 

ویژگی مهم این اسپیکرها این است که می‌توان تعداد نامحدودی از آن‌ها را در کنار هم قرار داد و از یک منبع مشترک یک موسیقی را روی آنها پخش کرد به این ترتیب حجم و برد صدای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از این ویژگی می‌توان در کنسرت‌ها یا رویدادها استفاده کرد. 

 

به گفته مدیران شرکت لاجیتک جایگاه این اسپیکرها در آمریکا در رتبه نخست بازار  و در اروپای غربی در بین رتبه‌های اول تا سوم بازار است. همچنین اسپیکرهای UE در استرالیا و نیوزلند نیز سهم اصلی بازار را در اختیار دارند. 

سه اسپیکر در بازار ایران 

سه اسپیکر UE ROLL 2 ، UE BOOM2 و UE MEGABOOM هستند که به گفته مدیران لاجیتک هر سه از نظر کیفیت بهترین نقدها را به خود اختصاص داده‌اند. 

این اسپیکرها به خاطر اتصال به اپلیکیشن قابلیت آپدیت شدن را دارند و به مرور قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. UE MEGABOOM بزرگترین اسپیکر در این مجموعه است که عمر باتری آن 20 ساعت است. در صورت افتادن در آب این اسپیکر به طور خودکار روی آب قرار می‌گیرد و از فاصله 30 متری می‌توان با اپلیکیشن آن را کنترل کرد. صدای این اسپیکر 360 درجه است و در چهار رنگ مشکی، بفنش، قرمز و آبی عرضه شده است. 

UE BOOM2 اسپیکری شبیه UE MEGABOOM با اندازه کوچکتر است عمر باتری آن به 15 ساعت می‌رسد. تنوع رنگی این اسپیکر شش رنگ است. 

UE ROLL 2  کوچکترین و متفاوت‌ترین اسپیکر در این مجموعه است که با شش رنگ و طرح مختلف به شکل دایره مانند عرضه شده است. این اسپیکر چون نمی‌تواند روی آب بایستد دارای یک پلاستیک نگه دارنده روی آب است اما در عین حال ضد آب هم هست. 

مدیران شرکت لاجیتک و مدیران شرکت ایرانی اسپیرو نماینده رسمی و پشتیبانی کننده آنها در این جلسه خاطرنشان کردند که برنامه‌های وسیعی برای حضور این محصولات در فروشگاه‌های ایران دارند و در عین حال تمهیدات قیمتی برای خارج کردن اجناس قاچاق این برند را در دست دارند. 

در پایان این مراسم مسابقه پرتاب اسپیکر  بین شرکت کنندگان برگزار شد. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا