تکنولوژی

راه حل اوبر برای مقابله با قانون ضد مهاجرت ترامپ

در پی اظهارات مدیران شرکت‌های فیسبوک، گوگل و مایکروسافت پس از امضای قوانین ایجاد محدودیت در ورود اتباع 7 کشور به ایالات متحده توسط دونالد ترامپ، Travis Kalanick مدیرعامل شرکت Uber در پست خود در فیسبوک اعلام کرد که شرکت در حال شناسایی رانندگانی است که احتمال دارد خارج از ایالات متحده گیر افتاده باشند و شرکت متعهد شده تا زمانی که مشکلات ورود انها به آمریکا حل می‌شود، به آنها غرامت پرداخت کند.

Kalanick اشاره داشت که در حال حاضر ده‌ها نفر از کارکنان تحت تاثیر این قانون را شناسایی کرده و اعلام داشت رانندگانی که احتمال می‌دهند مشمول این قوانین هستند، باید هرچه زودتر با شرکت تماس بگیرند.

“ما در حال انجام مراحل شناسایی این رانندگان هستیم و با پرداخت غرامت به آنها در سه ماه آینده و با حمایت از خانواده‌های این افراد و تامین مخارج آنها، سعی داریم تا حد ممکن از نگرانی‌ و آشفتگی‌های این رانندگان بکاهیم. جزئیات بیشتر در روزهای آینده به دستمان خواهد رسید.”

او اظهار داشت که این مسئله را روز جمعه زمانی که به ایالت واشنگتن سفر کند،مستقیما با رئیس جمهور در میان خواهد گذاشت. او گفت ” پذیرفتن افراد از سراسر جهان در امریکا و تبدیل ایالات متحده به خانه‌ی دوم انها، همواره سیاست اصلی امریکا از زمان بناگذاری این کشور بوده است” و اینکه این قوانین بر زندگیعده‌ی کثیری از مردم تاثیر خواهد گذاشت.

Kalanick دسامبر سال گذشته در جلسه استراتژیکی و سیاسی ترامپ حضور پیدا کرد. در این جلسه مدیران پررآوازه‌ای از جمله Bob Iger مدیر عامل Disney، تیم کوک از شرکت اپل، ایلن ماسک مدیرعامل شرکت تسلا، لاری پیج مدیر عامل شرکت Alphabet، مدیرعامل شرکت آمازون Jeff Bezos و Sheryl Sandberg مدیرعامل شرکت فیسبوک حضور داشتند.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا