تکنولوژی

مدیر عامل مایکروسافت در هیات مدیره استارباکس

ساتیا نادلا مدیر عامل شرکت مایکروسافت ، به هیات مدیره Starbucks  می‌پیوندد.

نادلا 49 ساله، به همراه  Rosalind Brewer  مدیر عامل Sam’s Club ، و رئیس اجرایی شرکت Lego، اعضای هیات مدیره Starbucks را تشکیل خواهند داد. این شرکت بعد جدا شدن Howard Schultz از هیات مدیره این شرکت، نادلا را به خاطر تجارب تکنیکی‌اش، فرد مناسبی برای این سمت دید. 

شرکت اصلی قهوه خانه‌های زنجیره‌ای استارباکس و شرکت مایکروسافت هر دو نزدیک به هم ، در شهر سیاتل قرار دارند و قبلا نیز با هم روابط دوستانه و شراکت نیز داشته‌اند. استارباکس، یکی از اولین برنامه‌‌های مخصوص ابزارهای هوشمند Microsoft’s Band  را طراحی کرد و همچنین سال گذشته روش نوبت گیری از فروشگاه‌های استارباکس از طریق برنامه ایمیل Microsoft’s Outlook  را معرفی کرد.

نادلا در مورد ملحق شدنش به تیم استارباکس گفت:

“من بسیار مفتخرم که برای همکاری با شرکت بزرگ و محبوب استارباکس انتخاب شدم. من خودم یکی از مشتریان پایه ثابت محصولات این شرکت هستم و همیشه از دقت بالای مسئولان این شرکت در راضی نگه داشتن مشتریان و همچنین کیفیت بالای محصولات، لذت می‌بردم و امیدوارم بتوانم از تجربیاتم برای ارتقا سطح تکنیکال این مجموعه به خوبی استفاده کنم.”

البته انتخاب نادلا به این معنی نیست که در کافی شاپ‌های استارباکس قرار است از این به بعد شاهد حضور سورفیس و ایکس باکس باشیم! و فقط از رابطه نزدیک و روابط دوستانه این دو شرکت حکایت دارد و شراکت این شرکت‌ها باهم می‌تواند به رونق اقتصادی هر کدام کمک زیادی کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا