تکنولوژی

رو‌بات‌های جدید ال‌جی در CES 2017 معرفی می‌شوند

ال‌جی اعلام کرد که ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی خود را در نمایشگاه CES 2017 که تا چند روز آینده آغاز می‌شود، معرفی خواهد کرد. این شرکت برنامه دارد 3 ربات جدید معرفی کند که قرار است به یکی از برجسته‌ترین محصولات این نمایشگاه تبدیل شوند.

ربات LG HOM-BOT که به صورت یک جارو برقی اتوماتیک برای داخل منازل طراحی شده ست و Hub Robot  که ظاهرا قابلیت‌هایی شبیه به Echo آمازون و Google Home دارد، دو نمونه از این ربات‌ها هستند. از دیگر نمونه ربات‌هایی که قرار است در این نمایشگاه معرفی شوند می‌توان به رباتی اشاره کرد که قابلیت باغبانی دارد و مدل‌هایی که برای اهداف تجاری در مکان‌های عمومی ساخته شده‌اند.

این اولین بار نیست که ال‌جی ربات تولید می‌کند، این شرکت قبلا جاروبرقی هوشمند تولید کرده بود و همچنین سال گذشته در طی کنگره جهانی موبایل، توپ هوشمندLG Robot Ball یا رولینگ‌بات را نیز معرفی کرده بود. این توپ هوشمند برای مصارف خانگی تولید شد و با استفاده از دوربینی پیشرفته، قابلیت‌هایی همچون ارتباط با حیوانات خانگی و غیره دارد. ال‌جی در آخر اعلام کرد که ربات‌هایی نیز برای فرودگاه‌ها و هتل‌ها معرفی خواهد کرد که بتوانند کیفیت تجربه‌های مسافران را ارتقا دهند. در پایین می‌توانید رولینگ‌بات ال‌جی که سال گذشته معرفی شد را در ایران ببینید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا