تکنولوژی

8 نکته جالب برای دارندگان ایرپاد

بعد از مدت زمانی طولانی هدفون‌های ایرپاد اپل Apple Airpods به صورت محدود بالاخره به بازار عرضه شدند. اگر شما جز افراد خوش شانسی هستید که تاکنون توانسته‌اید ایرپاد خود را تحویل بگیرید و یا مشتاق هستید که در آینده این محصول را خریداری کنید، مقاله زیر را حتما بخوانید تا با 8 نکته استفاده بهتر از این ایرپادها آشنا شوید.

 

اتصال هدفون به گوشی

اتصال ایرپاد با گوشی آیفون در 3 ثانیه انجام می‌شود! ‌‌درب محفظه شارژر ایرپاد را باز کنید و فقط منتظر شوید تا آیفون، هدفون را شناسایی کند. به دکمه کوچک پشت محفظه دقت کنید. از این دکمه برای اتصال هدفون به گوشی‌های اندروید، اپل تی وی و هر محصول دیگری که ساخت شرکت اپل نیستند استفاده می‌شود.

مطلب مرتبط: چگونه ایرپاد اپل را به دستگاه اندرویدی وصل کنیم

 

نشان دادن میزان شارژ ایرپادها

چندین روش برای بررسی میزان شارژ هدفون از طریق آیفون وجود دارد. ایرپاد را نزدیک گوشی خود از داخل محفظه شارژر جدا کنید. در این حالت آیفون خیلی سریع درصد باتری هدفون را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید ویجت ایرپاد را از داخل پنل  Notification Center Today  فعال کنید. دقت داشته باشید که ویجت ایرپاد فقط زمانی که از ایرپاد استفاده می‌کنید، عمل می کند.

 

بررسی میزان باتری از طریق ساعت هوشمند اپل

اگر Apple Watch دارید به راحتی می‌توانید با بازکردن Control Center به روی ساعت خود و انتخاب گزینه باتری، هم میزان باتری ساعت و هم باتری ایرپاد را ببینید.

 

تغییر نام ایرپادها

برنامه جداگانه‌ای برای تنظیم ایرپاد‌ها وجود ندارد اما با مراجعه به قسمت بلوتوث آیفون خود و انتخاب گزینه ” i ” که در کنار نام ایرپاد قرار گرفته، نام دستگاه خود را عوض کنید.

 

به  سیری استراحت بدهید

هنگام بررسی تنظیمات ایرپاد خود میتوانید عملکرد double-tap را تغییر دهید مثلا موسیقی در حال پخش را متوقف و یا اجرا کنید و یا هیچ دستوری برای این گزینه در نظر نگیرید و دیگر برای انجام کوچک ترین کارها از سیری استفاده نکنید.

 

استفاده از ایرپاد در مک

اگر می خواهید از ایرپادها از طریق مک خود استفاده کنید، می‌بایست این دستگاه را در قسمت “خروجی صوتی یا Audio Output” انتخاب کنید. در غیر این صورت فقط از طریق گزینه AirPlay  در آی‌تونز می‌توانید از طریق مک به موسیقی و یا فایل صوتی گوش دهید.

 

اگر شخص دیگری بخواهد از ایرپاد شما استفاده کند

در این صورت پیغامی برای فردی که صاحب ایرپاد نیست ارسال می‌شود و به وی اطلاع می‌دهد که این هدفون به آنها تعلق ندارد. البته با اجازه صاحب دستگاه قطعا این اتصال برقرار می‌شود ولی می‌توانید از این بابت مطمئن باشید که هیچ کس نمی‌تواند بدون اجازه شما و پنهانی به ایرپاد شما دسترسی پیدا کند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا