تکنولوژی

هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال

یک هواپیمای باربری مزین به نام “Prime Air ” روز سه شنبه در فرودگاه Lehigh Valley – که با نیویورک 19 دقیقه فاصله دارد- به زمین نشست تا مرسولات مشتریان را در شلوغ‌ترین زمان سال، در کم‌ترین زمان ممکن و همچنین با کم‌ترین هزینه ارسال ،به دست آنها برساند. این هواپیما یکی از 40 هواپیمایی بود که توسط شرکت آمازون اجاره شده است.

شرکت آمازون که چند ماهی است بخش “ارسال هوایی” را به وب سایت خود افزوده ، تصمیم دارد تا مرسولات مشتریانش را تا قبل از شروع تعطیلات در کم‌ترین زمان و با کمترین هزینه به دست آنها برساند. گزارش‌های ارسالی حاکی از آن است که هواپیماهای Prime Air  آمازون، همگی تقریبا پر بوده‌اند اما مرسولاتی که برای این نوع از سرویس ارسال انتخاب شده‌اند ،وزن کم‌تری نسبت به دیگر سفارشات داشتند.

در حال حاضر هواپیماهای شرکت آمازون فقط در 10 فرودگاه کشور آمریکا رفت و آمد می‌کنند، البته  آمازون ارسال بسته‌های سنگین و پر حجم را به شرکت‌هایی همچون UPS و FedEx واگذار کرده است. 

بسط سرویس ارسال محصولات آمازون و تحویل آنها به مشتریان با کم ترین هزینه ممکن، یکی از راه‌کارهای جدید این شرکت برای جذب مشتریان بیشتر و همچنین بالابردن میزان رضایت مندی مشتریان قدیمی است. آمازون که به عنوان بزرگ ترین فروشگاه آنلاین دنیا شناخته می‌شود اعلام کرده که به منظور کم کردن سرعت ارسال محصولات و همچنین مساعدت به شرکایشان در بخش حمل و نقل، سرویس ارسال هوایی را راه‌اندازی کرده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا