تکنولوژی

تاخیر در پرواز برای مشاهده نام وای فای گلکسی نوت ۷

یک هواپیمای خطوط ویرجین در آمریکا برای ساعاتی به خاطر مشاهده اسم گلکسی نوت ۷ در لیست وای فای مسافران در حین پرواز با تاخیر به مقصد رسید. 

حمل سامسونگ گلکسی نوت ۷ در خطوط هوایی به خاطر خطر آتش گرفتن ممنوع است و ظاهرا یک مسافر به شوخی و برای ترساندن دیگران اسم وی فای  خود را به گلکسی نوت ۷ تغییر داده و همین باعث ترسیدن مسافران و خدمه پرواز شد. 

یک مهندس نرم ‌افزار که مسافر این پرواز بود و این موضوع را همزمان روی توییتر قرار می‌داد نوشت که خدمه و کاپیتان با مطلع شدن از این موضع مکررا از مسافران خواستندکه اگر کسی گلکسی نوت ۷ داخل هواپیما دارد آن را تحویل دهد. 

این موضوع باعث ترسیدن مسافران شد و کاپیتان این پرواز حتی تهدید کرد که در صورتی که این گوشی تحویل داده نشود برای پیدا کردن آن مجبور به تغییر مسیر و فرود در یک فرودگاه دیگر و جست و جوی  تک تک مسافران خواهند شد. 

سرانجام پس از یک ساعت خدمه اعلام کردند که دستگاه مورد نظر پیدا شده و خوشبختانه گلکسی نوت ۷ نبوده بلکه یک دستگاه دیگر بوده که اسم وای فای خود را به گلکسی نوت ۷ تغییر داده است. 

به رغم اینکه مسیر پرواز تغییر نکرد ما مشخص نشده که چرا این پرواز با تاخیر به مقصد رسید. 

مشخص نیست که واقعا وای فای با نام گلکسی نوت ۷ با هدف ترساندن دیگران به این نام تغییر یافته باشد چنانچه برخی از کاربرانی که از گلکسی نوت ۷ به گلکسی اس ۷ تغییر گوشی داده‌اند میگویند که نام وای فای قبلی آنها ( گلکسی نوت ۷ ) همچنان در تنظیمات گوشی جدید هم وجود دارد. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا