تکنولوژی

مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست

«سافرا کتز» مدیرعامل شرکت اوراکل به گروه انتقال «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا پیوست. این گروه با انتشار بیانیه‌ای خبر مذکور را تایید کرد و توضیح داد این خانم در کمیته مدیران برتر گروه انتقال ترامپ حضور دارد و البته این اتفاق با حفظ سمَت او در شرکت اوراکل صورت می‌گیرد.

به گزارش همکاران‌سیستم، انتقال مدیرعامل اوراکل در این گروه یک روز پس از آن صورت گرفت که خانم کتز و دیگر مدیران برتر فناوری با رئیس جمهور منتخب آمریکا ملاقات کردند.

مدیرعامل شرکت اوراکل در ابتدای این نشست گفت: «حضور من در اینجا بسیار قابل ملاحظه و افتخارآفرین است، و ما تلاش فراوان می‌کنیم تا به شما و مدیران‌تان کمک کنیم».

این نشست نخستین باری نبود که خانم کتز از نزدیک با ترامپ ملاقات می‌کرد. او در ماه نوامبر از سال جاری میلادی در نیویورک با ترامپ دیدار داشت و شایعات منتشر شده حاکی از آن بود که ترامپ از همان زمان این تفکر را داشت تا او را به عنوان یکی از اعضای کابینه خود معرفی کند.

از سال ۲۰۱۵ به بعد خانم کتز بیش از ۵۷ هزار دلار به حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا کمک کرد که این خبر از سوی کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا تایید شد. بیش از نیمی از این پول سپتامبر امسال در ختیار کنگره ملی حزب جمهوری‌خواه آمریکا قرار گرفت و این اتفاق زمانی بود که ترامپ به عنوان کاندید اصلی این حزب معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا