تکنولوژی

Android Pay به ژاپن رسید

گوگل به آهستگی در حال گسترش قلمرو سرویس Android Pay  است  و امروز نوبت کشور ژاپن است. اگر در این کشور هستید و  نسخه اندروید  4.4 و یا بالاتر را نصب دارید ، می‌توانید این برنامه را از Play Store دانلود کنید. 

McDonalds ، Dominoes ، Lawson، Mini-Stop، Family Mart و Coca- Cola  و چند شرکت دیگر از جمله شرکای گوگل در ژاپن هستند که کاربران این کشور از این به بعد می‌توانند با Android Pay  از آنها خرید کنند.

شرکت گوگل اعلام کرده است که سال 2017 قرار است رابطه خود را با شبکه های FeliCa گسترش دهد تا ارائه دهندگاه خدمات پرداخت اینترنتی بیشتری بتوانند با این شرکت همکاری کنند. طبق گزارش Keyword، بسیاری از بانک‌ها و ارائه دهنده گان eMoney  نیز سال آینده تلاش خواهند کرد که سرویس‌های خود را در نقاط مختلف و توسط فروشندگان متوع ارائه دهند.

کاربران جدید ژاپنی از طریق این برنامه می‌توانند کارت Edy Card  خودرا دریافت کرده و هدیه 400 ینی خود را نیز دریافت کنند. با وجود اینکه هفته گذشته Android Pay  در ایرلند نیز راه اندازی شد اما این سرویس هنوز راه زیادی پیش رو دارد . ژاپن بعد از هنگ کنگ و سنگاپور، سومین مکانی است که در کل قاره آسیا با سرویس Android Pay  سازگار شده است.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا