تکنولوژی

آمازون در حال ساخت نسخه جدید اسپیکر Echo

به دنبال اسپیکر آمازون با همه قابلیت‌ها هستید؟ بنا به گزارش “Bloomberg”، شرکت آمازون در حال در حال ساخت نسخه جدید اسپیکر هوشمند این شرکت با صفحه نمایش 7 اینچی و امکانات پیشرفته‌تر است.

طبق اخبار منتشر شده، نسل جدید این اسپیکر نسبت به نسخه استوانه‌ای فعلی، با تغییرات اساسی تولید خواهد شد.

علاوه بر صفحه نمایش 7 اینچی، خروجی‌های اسپیکر با کیفیت خیلی بهتری تولید خواهند شد و به منظور دسترسی راحت‌تر، دستگاه قابلیت باز شدن روبه بالا را در حالت ایستاده خواهد داشت. در حال حاضر جزئیات دقیق‌تری درباره این دستگاه به دست نیامده، اما در بخش طراحی، احتمالا صفحه نمایش چیزی شبیه “Fire Tablet” تولیدی همین شرکت باشد.

اسپیکر “Echo” جدید با سیستم عامل “Fire” همراه خواهد بود، این سیستم عامل که بر پایه اندروید اجرا می‌شود، برای استفاده بر روی تبلت‌های شرکت آمازون طراحی شده است. و مانند دیگر محصولات خانواده “Echo” و به لطف دستیار صوتی آمازون”Alexa”، این اسپیکر نیز به دستورات صوتی پاسخ خواهد داد. در ماه می 2016، “Wall Street Journal” به دستگاه مشابه این وسیله با نام “Knight” نیز اشاره کرد اما جزئیاتی درباره آن منتشر نشد.

نسل جدید “Echo” ، احتمالا در سه ماهه اول سال 2017 رونمایی می‌شود. در گزارش‌ها قیمت دقیق این محصول ذکر نشده اما گفته می‌شود از مدل فعلی که 180 دلار قیمت دارد، کمی گران‌تر خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا