تکنولوژی

مهاجرت 10 میلیون اندرویدی‌ به آیفون

طی یک سال و نیم گذشته، ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کردند.

به گزارش ایسنا، ممکن است ما هرگز نفهمیم که دقیقا چه تعداد از کاربران اندروید به آیفون ۷ منتقل شدند. یادداشت‌های پژوهشی نشان می‌دهد که اپل در حال از دست دادن سهم بازار به اندروید است. (هر چند اپل هنوز هم بیشترین سود را به آسانی کسب می‌کند.) اما چه تعداد از مردم سیستم عامل اندروید را برای استفاده از آیفون ترک می‌کنند؟

سال گذشته، اپل یک حرکت به نرم‌افزار به اسم حرکت به  آی‌اواس (Move to iOS) منتشر کرد که با استفاده از آن کاربران اندرویدی می‌توانستند برخی از داده‌های خود را از یک دستگاه با سیستم عامل اندروید ۴.۰ یا بالاتر، به آیفون منتقل کنند.

طرفداران اندروید در ابتدا این نرم‌افزار را به استهزا گرفتند و گزارش‌های بدی از آن منتشر کردند، اما در نهایت مشخص شد که تا اواخر اکتبر سال ۲۰۱۵، این برنامه حدود یک تا پنج میلیون بار نصب شده است، البته گوگل تعداد دقیق را ارائه نمی‌دهد.

با این حال، برنامه تنها یک کار انجام می‌دهد و آن این است که داده‌ها را از اندروید به iOS منتقل می‌کند و شما نمی‌توانید از آن برای هر کار دیگری استفاده کنید. بنابراین این احتمال وجود دارد افرادی که این نرم‌افزار را نصب کرده و از آن استفاده کرده باشند، سیستم عامل خود را نیز از اندروید به آیفون تغییر داده باشند.

بنابراین مشخص است که تنها با گذشت کمی بیش از یک سال از زمان آغاز به کار این برنامه، حداقل ۱۰ میلیون نفر از آن استفاده کرده‌اند که اگر کمترین تقریب را در نظر بگیریم، تقریبا یک میلیون خریدار بالقوه آیفون جدید در هر ماه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا