تکنولوژی

اشتباه والمارت Google Home را لو داد

4 اکتبر گوگل طی مراسم رسمی Pixel و  Pixel XLرا معرفی کرد. این دو گوشی هوشمند جدید تقریبا به جای خط تلفن‌های همراه Google Nexus تولید شده‌اند. گوگل به همراه معرفی این دو گوشی، محصول دیگرشGoogle Home  را نیز به بازار معرفی کرد. این اسپیکرهوشمند اوایل امسال معرفی شد و خیلی از افراد مشتاقانه منتظر ورود آن به بازار بودند اما با وجود اینکه این دستگاه هنوز به طور رسمی وارد فروشگاه‌ها نشده است، فروشگاه والمارت پیش از تاریخ اعلام شده، آن را به روی قفسه‌های فروش گذاشت!

البته این اقدام والمارت چندان تعجب برانگیز نیست، این شرک Mi Box شیائومی را نیز قبل از تاریخ عرضه رسمی، برای فروش قرار داد، البته این سوال وجود دارد که آیا شعبه‌های دیگر والمارت نیز این محصول و یا دیگر محصولات اخیر معرفی شده گوگل مانند 4K Chromecast و یا Google Wifi را در انبار موجود دارند یا خیر. طبق گزارشات ظاهرا تنها یک شعبه والمارت این محصول را برای خرید عرضه کرده اما احتمال اینکه دیگر شعبه‌ها نیز این محصولات را در انبار موجود داشته باشد هم زیاد است.

طبق جزییات گزارش شده، فردی که این اسپیکر گوگل را در سایت والمارت مشاهده کرده تلاش کرد آن را بخرد، اما با پیغامی مواجه شد که اعلام می‌کرد این محصول فعلا قابل سفارش نیست و این احتمال می رود که دیگر شعبه ها نیز در صورت عرضه این محصول به روی سایت خود، همین پیام را به مشتریان بدهند. در این صورت مشخص نیست اگر والمارت قرار نیست این محصول را بفروشد چرا آن را در قسمت فروش به روی سایت قرار داده است.

در هر صورت علاقه‌مندان این اسپیکر زیاد منتظر نخواهند ماند. تاریخ 4 نوامبر، یعنی اواخر هفته دیگر، عرضه رسمی این محصول با قیمت 129.99 دلار به بازارشروع خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا