تکنولوژی

فیس‌بوک و اشغال 2 گیگابایت رم روی ویندوز 10

اپلیکیشن و مسنجر فیس بوک از این به بعد برای بهترین عملکرد به 2 گیگا بایت رم به روی ویندوز 10 احتیاج خواهند داشت.

برنامه های فیس بوک و مسنجر مخصوص ویندوز 10 نسخه موبایل بسیار عالی کار می کنند اما باز هم کاربرانی هستند که شکایت داشته باشند. متاسفانه ظاهرا مشکل خیلی جدی تر از آن است که بقیه فکر می کردند ، تا انجا که برنامه نوبسان را بر ان داشت تا حداقل سیستم مورد نیاز این دو اپلیکیشن را تغییر دهند.

از این بعد هردو برنامه برای بهترین عملکرد به روی ویندوز 10 نسخه موبایل به حداقل 2 گیگ رم احتیاج دارند. با وجود اینکه اخبار این تغییرات اعمال شده به طور رسمی به روی صفحات معرفی دو برنامه در  Windows Store منتشر شد اما برنامه نویسان این اپلیکیشن ها هنوز اظهار نظری در این باره نکرده اند.

مسلما کاربران گوشی های هوشمند گران قیمت مانند Lumia 950 با این تغییر مشکل چندانی پیدا نخواهند کرد اما خیلی از افرادی که گوشی های سطح پایین تری دارند ممکن است باز هم در اجرای این دو برنامه به مشکل بخورند.

حداقل سیستم مورد نیاز

                                            Os: Windows 10, Windows 8.1, Windows 10 Mobile

                                            Architecture: x86,x64, ARM

                                           Memory: 2 GB

در هر صورت افرادی که گوشی ساده تری دارند، بازهم می توانند از این دو اپلیکیشن استفاده کنند و به مشکل خاصی برنخورند اما برنامه نویسان به این دلیل حداقل سیستم مورد نیاز را افزایش دادند تا برای افرادی که از سرعت پایین این برنامه ها شکایت داشتند، راه حلی پیدا کرده باشند.

مشکل ایجاد شده احتمال مربوط به کد گذاری این برنامه هاست که در مقایسه با بیشتر برنامه های Windows Phone برای کارکرد بدون نقص، حجم بیشتری رم می طلبد.در هر صورت از آنجاییکه سیستم عامل Microsoft mobile خیلی وقت است که در بازار حرف چندانی برای گفتن ندارد ، شک داریم این برنامه های به روی گوشی های متوسط و پایین Window Phone به راحتی عمل کند اما آن را رد نمیکنیم.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا