تکنولوژی

مردی که با یک پرسش در مناظره مشهور شد

کارل بکر یک سیاستمدار نیست او یک پدر معمولی است که در واشنگتن زندگی می‌کند اما روز یکشنبه و در جریان مناظره بین هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ به یک فردی محبوب در کشورش تبدیل شده است. 

او که یکی از حاضران در مناظره بود پرسش آخر را از دو نامزد ریاست جمهوری مطرح کرد در جایی که دو نامزد لحظه‌ای را برای حمله و انتقاد به یکدیگر  و گفت:« آیا هر کدام از شما می‌تواند به یک چیز مثبت در طرف مقابل اشاره کند که به آن احترام می‌گذارید؟» این پرسش باعث شکسته شدن فضا و تشویق حاضران در مناظره و همچنین بسیاری دیگر شد. دو نامزد ریاست جمهوری برای نخستین بار مجبور به تمجید از هم شدند. کلینتون به فرزندان ترامپ به عنوان نقطه مثبت او اشاره کرد و ترامپ سرسختی و تسلیم نشدن کلینتون را ستود. پرسش بکر باعث شد برای لحظه‌ای جنگ بین دو کاندیدا متوقف شود و این تغییر فضای مناظره بسیار مورد توجه قرار گرفت.

هر چند به نظر نمی‌رسد پرسش کارل بکر جریان انتخابات را تحت تاثیر قرار داده باشد اما او که حالا به یک قهرمان تبدیل شده به طوری که بعضی در توییتر گفته‌اند او گزینه بهتری برای ریاست جمهوری است تا کلینتون و ترامپ. 

بکر در گفت و گو با مشبل گفته که او نمیدانسته اساسا فرصت به رسیدن سوالش را پیدا میکند یا خیر اما اندرسون کوپر که یکی از دو خبرنگار سی ان ان که اداره کننده مناظره بود فرصت آخرین پرسش حاضران را به وی داد. 

در شبکه ها اجتماعی حالا بسیار مشهور شده و بسیاری از شخصیت‌های مشهور از او به خاطر این پرسش تقدیر کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا