تکنولوژی

خلاقیت باشگاه منچسترسیتی برای تماشای فوتبال

مدیران باشگاه فوتبال منچسترسیتی از طراحی برنامه ای برای استفاده روی هدست واقعیت مجازی شرکت سامسونگ خبر داده‌اند که مشاهده سه‌بعدی لحظات حساس مسابقات فوتبال را ممکن می‌کند.

به گزارش مهر، با نصب برنامه یاد شده موسوم به CityVR  بر روی هدست Gear VR سامسونگ علاقمندان و طرفداران این باشگاه می توانند تصاویر آهسته لحظات مهم بازی های این باشگاه فوتبال را از زوایای مختلف به صورت سه بعدی مشاهده کنند و همین طور به تازه ترین اطلاعات در مورد بازیکنان و آمار بازی های باشگاه منچسترسیتی دسترسی پیدا کنند.

پیش از این باشگاه منچسترسیتی در ماه می سال ۲۰۱۵ به طور آزمایشی به برخی علاقمندان امکان داده بود با استفاده از هدست های یادشده یک بازی منچسترسیتی را به صورت سه بعدی مشاهده کنند. از این طریق افراد بدون حضور در محل برگزاری بازی می توانند خود را در ورزشگاه و در میان انبوه هواداران احساس کنند.

برنامه جدید از فروشگاه Oculus قابل بارگذاری و نصب بر روی هدستهای یاد شده است. این برنامه با همکاری شرکت LiveLike طراحی شده است.

علاقمندان برای مشاهده سه بعدی لحظات حساس بازی از زوایای مختلف تنها باید به آیکون های مختلف دوربین که در نقاط مختلف صفحه مشاهده می شود نگاه کنند تا به آن زاویه دید منتقل شوند.

مدیران این باشگاه امیدوارند هزاران نفر از طرفداران این باشگاه برنامه یاد شده را خریداری کنند. همچنین پیش بینی می شود عرضه برنامه هایی از این دست مردم را در سراسر جهان به خرید هدست های واقعیت مجازی بیشتر علاقمند کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا