تکنولوژی

3میلیون درخواست کمتر از 24 ساعت برای Mi 5s

شیائومی یک رکورد جدید را ثبت کرد. این تولید کننده موفق شد در کمتر از 24 ساعت، بیشتر از 3 میلیون درخواست برای خرید می 5 اس را ثبت کند. شیائومی Mi 5s نمونه کامل‌ شده از شیائومی Mi 5 است. در کنار می 5 اس گوشی دیگری با نام می 6 اس پلاس هم معرفی شده است که بزرگتر و قوی‌تر از 5 اس است. هر دو این گوشی‌ها از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 821 استفاده می‌کنند و هر دو هم حسگر اثر انگشت دارند.پیش‌بینی فروش بسیار خوب برای پرچمداران شیائومی کار مشکلی نبود. با توجه به قدرت دستگاه و قیمت بسیار مناسب آن می‌شد این استقبال را پیش‌بینی کرد.

شیائومی می 5 اس با صفحه نمایش 5.15 اینچی و دوربین 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. این موبایل با رم 3 و یا 4 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود که بسته به آن قیمت دستگاه تغییر می‌کند. می 5 اس با رم 3 گیگابایتی 300 دلار و با رم 4 گیگابایتی 345 دلار به فروش می‌رسد.

پرچمدار دیگر شیائومی می 5 اس پلاس است. این گوشی با صفحه نمایش 5.7 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی روانه بازار شده است. این دستگاه هم با دو مدل رم به بازار عرضه می‌شود. می 5 اس پلاس با رم 4 گیگابایتی 345 دلار و با رم 6 گیگابایتی 390 دلار قیمت دارد.

هر دو این موبایل‌ها با اندروید نسخه 6 وارد بازار می‌شوند. طبق روال همیشه هم رابط کاربری شیائومی یعنی MiUi روی سیستم‌عامل گوگلی این دستگاه می‌نشیند که در این گوشی‌ها نسخه جدید آن یعنی MiUi 8 نصب شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا