تکنولوژی

برخورد هواپیما با یک خلبان در مسابقه+ویدئو

تام ریچارد امروز یک ویدئو در صفحه یوتوب خود منتشر کرد که همه را شوکه کرده است. در این ویدئو یک هواپیما با او برخورد می‌کند. زمانی که این ویدئو را می‌بینید دوست دارید فریاد بزنید “مواظب پشت سرت باش”. اما چنین امکانی وجود ندارد و دست این خلبان به شدت آسیب می‌بیند.

این مسابقه هواپیمایی در هجدهم سپتامبر در نوادا برگزار شده است. زمانی که او می‌خواهد پرواز کند متوجه ایراد فنی در موتور هواپیما می‌شود و به تیم کنترل علامت می‌دهد تا هواپیماهای دیگر با او برخورد نکنند.

بلافاصله پس از توقف در باند متوجه حرکت دو هواپیما از سمت چپ و راست خود می‌شود و امیدوار است که تیم کنترل هواپیمای پشت سر او را متوجه کرده باشند. اما متاسفانه هواپیمای پشت سر او این هشدار را نمی‌بیند و دو هواپیما با هم برخورد می‌کنند.

به گفته تام او برای اینکه بتواند دیگران را متوجه کند سقف هواپیما را با دست باز نگه می‌دارد اما هواپیمای پشت سر او با سرعت حدود 60 مایل یا 96 کیلومتر با دست او برخورد می‌کند. در ادامه ویدئو را از دست ندهید.

تام گفته است که از این موضوع ناراحت نیست و بسیار آدم خوش‌شانسی بوده است چون اگر هواپیمای پشت سر او فقط 1.5 متر بیشتر از سمت چپ حرکت می‌کرد او حتما مرده بود. در این حادثه دست تام کاملا خورد شد اما خلبان دیگر هیچ آسیبی ندیده است. در ادامه یک اسکرین‌شات از لحظه برخورد گرفته‌ایم که می‌توانید ببینید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا