تکنولوژی

پهپاد خود را با لگو بسازید

ساختن اسب‌بازی‌های مختلف با لگو کار بسیار جذابی است. حالا این کار جذاب‌تر هم می‌شود اگر بتوانید با قطعه‌های لگو پهپاد بسازید. شرکت Flybrix این امکان را فراهم کرده که پهپاد خودتان را بسازید.

Flybrix این وسیله را با قیمت 189 دلار به بازار عرضه کرده است. البته برای شروع از امروز آن را برای مدت محدود 149 دلار می‌فروشد. این پهپاد جدید به انتخاب شما می‌تواند 4، 6 یا 8 پروانه داشته باشد. موضوع جالب این است که ساخت آن اصلا زمان بر یا پیچیده نیست و شما می‌توانید آن را در 15 دقیقه سرهم کنید.

این پهپاد را می‌توانید با اپلیکیشن موبایل آن کنترل کنید. نکته دیگر اینکه اگر می‌خواهید به‌جای موبایل از کنترل خود دستگاه استفاده کنید باید پکیج delux را با قیمت 189 دلار تهیه کنید این پکیج هم بعد از پایان دوره تخفیف 249 دلار فروخته خواهد شد.

نکته جالب این اسب‌بازی این است که شما نگران شکستن آن نیستید. اگر اتفاقی آن را به دیوار بزنید و بشکند، دوباره می‌توانید قطعات آن را سرهم کنید. flybrix همچنین چند بازی مختلف را طراحی کرده و آموزش آن را در جعبه دستگاه قرار داده تا انجام آن مهارت خلبانی خود را افزایش دهید. استفاده از این پهپادها برای افراد 14 سال به بالا است و خطری برای این بازه سنی ندارد. همچنین این دستگاه به قدری جذاب است که شما را کاملا مشتاق به خرید می‌کند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا