تکنولوژی

چگونه به وای فای همراه اول متصل شویم؟

همراه اول اعلام کرده که سرویس وای فای عمومی خود با نام «وای‌فای اول» را برای اتصال مشترکان این اپراتور به وای فای در مکان‌های عمومی راه‌اندازی کرده است.

به گفته همراه اول مشترکان این اپراتور هر جا که نشان وای فای اول  و یا شبکه WiFi Aval  را در لیست وای‌فای دستگاه خود مشاهده کردند می‌توانند به این شبکه متصل شوند. استفاده از شبکه وای فای عمومی اپراتورها امکانی است که پیش از این بسیاری از اپراتورها در کشورهای دیگر آن را ارایه میدهند. مکان های عمومی مثل فروشگاه‌های بزرگ، فرودگاه، مراکز تفریحی و … که امکان اتصال به شبکه موبایل پایین است دسترسی به اینترنت را برای مشترکان اپراتورها فراهم میکند.

همراه اول لیستی از مناطقی در تهران که تحت پوشش وای فای این اپراتور قرار دارد را در سایت خود منتشر کرده که از جمله آنها میتوان به فرودگاه امام، فرودگاه مهرآباد، پردیس ملت، مجموعه چهارسو، پارک شهر از آن جمله‌اند. همچنین چندین منطقه در جزیره کیش نیز تحت پوشش وای فای همراه اول قرار دارند. این اپراتور گفته که مناطق تحت پوشش وای فای در حال گسترش‌اند.

اتصال به وای فای همراه اول مشمول اینترنت بسته‌ای قرار می‌گیرد که قبلا خریداری کرده‌اید بنابراین اگر بسته اینترنتی ندارید و به این شبکه متصل شوید اینترنت شما به صورت آزاد محاسبه میشود. سرعت اتصال به وای فای همراه اول بالاست و از این رو این اپراتور توصیه کرده حتما کاربران بسته فعال کنند.

برای دریافت تنظیمات iOS و اتصال به وای فای همراه اول این فایل را از روی مروگر سافاری دستگاه خود دانلود کنید.

برای خرید بسته‌های اینترنت همراه اول به اینجا مراجعه کنید.

نحوه اتصال دستگاه‌های اندرویدی به وای‌فای همراه اول:‌

اتصال به وای فای همراه اول

نحوه اتصال دستگاه‌های آی‌اواس به وای‌فای همراه اول:

نحوه اتصال دستگاه‌های ویندوزی به وای‌فای همراه اول:

اتصال به همراه اول

منبع
آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫364 دیدگاه ها

  1. با درود
    اگر حجم روزانه به پایان برسد و یا حجم شبانه به پایان برسد نباید همراه اول اون یکی رو قطع کنه وجدانا بی انصافی نیست… خدایی در این باره دوستان حرف بزنند و کامنت بزارن

  2. تو رو خدا رسیدگی کنید در مورد وای فای همراه ک تو بسته ها گذاشتید وقتی فعال نیست و چند جای خاص و از تو سایت تون دیدم ک فعال..این کارتون دزدیده،من ک راضی نیستم خدا حق مون ازتون بگیره ک فقط دارید سر مردم کلاه میزارید

  3. وای فای اول که تو بسته ها گذاشتید اصلا معنی نمیده وقتی فقط چند جای خاص میشه استفاده کرد خیلی خیلی مسخره اس ..،22 تومن بسته زدم نصف بیشترش وای فای اول..

  4. خب پس افرادی که تو بسته هزینه وای فای اول رو حساب میکنن اما شهرشون تحت پوشش وای فای اول قرار نگرفته چیکار کنن؟چه جوری اون حجم رو استفاده کنن؟حجم بدون استفاده می مونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا