تکنولوژی

انواع شکنجه برای‌ آی‌فون 7

شرکت‌ اپل در موقع رونمایی از آی‌فون‌های جدید، تنها روی نقاط قوت آن‌ها تاکید کرد. این در حالی است که با بررسی عملی هر محصولی، بالاخره می‌توان نقطه ضعف‌هایی در آن پیدا کرد. به گزارش گیزمودو، با دیدن مشخصات آی‌فون‌های جدید اپل روی کاغذ، تا حدودی می‌توان به عملکرد آن‌ها پی‌برد اما برای اینکه مشخص شود پرچمداران جدید اپل چند مرده حلاج هستند چاره‌ای به جز امتحان کردن آن‌ها در میدان عمل نیست. نکته قابل توجه اینکه در این آزمایش‌های عملی و البته طاقت‌فرسا، نقاط ضعفی از آی‌فون‌های جدید برملا شده که اپل قبلا هیچ حرفی از آن‌ها نزده است.

له کردن موبایل‌ها جدیدا به یک رسم تبدیل شده است که آی‌فون در این رسم پیش‌تاز است. همیشه چند روز بعد از عرضه موبایل اپل، ده‌ها آی‌فون را می‌بینیم که بی‌رحمانه نابود می‌شوند. مشخص نیست چرا دیدن خورد شدن آی‌فون انقدر برای مردم جذاب است که این ویدئوها هزاران بار دیده می‌شوند. به هر ترتیب در ادامه چند نمونه از این بی‌رحمی‌ها را می‌توانید ببینید.

 

پرس هیدرولیکی

ویدئویی که مشاهده کردید در کانال یوتیوبی Hydraulic Press منتشر شده، در این ویدئو آی‌فون 7 را زیر پرس چند تنی قرار داده‌اند که اصلا مشخص نیست هدف این افراد چیست و انتظار داشتند بعد از این آزمایش چه اتفاقی بیافتد! 

 

چکش

یکی دیگر از شکنجه‌ها کوبیدن روی بهترین موبایل اپل با یک چکش سنگین است! این چکش می‌تواند حتی یک میله فولادی را خم کند، اما متاسفانه بر سر آی‌فون 7 فرود می‌آید و با ضربه دوم این دستگاه هم برای همیشه خاموش می‌شود. 

 

سنگ فرز

طرح جدید اپل برای عرضه آی‌فون سیاه‌رنگ براق یا همان جت‌بلک مورد توجه کاربران قرار گرفته اما زیبایی این محصول چندان هم بدون هزینه نیست. اپل در صفحه‌رسمی آی‌فون اعلام کرده این رنگ، سریع‌تر از سایر رنگ‌ها خط و خش پیدا می‌کند. کانال HaterTest خش‌پذیری آی‌فون جدید را در مقابل سنگ فرز آزمایش کرده تا مقاومت آن مشخص شود. البته به نظر می‌رسد منظور اپل را درست متوجه نشده باشند!

 

شکستن آی‌فون 7

این فرد روسی با همه زور خود سعی می‌کند تا آی‌فون را از وسط نصف کند اما موفق نمی‌شود و در نهایت آی‌فون را با لبه صندلی خورد می‌کند.

 

تبر

تکه تکه شدن آی‌فون زیر تبر.

 

آتش زدن آی‌فون 7

 

انتقاد به این ماجراها

یک ویدئوی جالب هم از یک پسر جوان منتشر شده است که به همه این رفتارها اعتراض عاقلانه‌ای می‌کند. ما هم امیدواریم این رفتارها هرچه زودتر تمام شود و دیگر شاهد این آزمایش‌ها نباشیم.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا