تکنولوژی

گوگل برای 13 مهر دعوتنامه فرستاد

بازار داغ گوشی‌های هوشمند همچنان ادامه دارد. امسال اکثر کمپانی‌ها موبایل‌های بسیار جذابی را معرفی کرده‌اند. این موج امسال تقریبا با موتورولا سری زد آغاز شد و با گلکسی نوت 7 ادامه پیدا کرد تا به آی‌فون 7 رسید. اما پرونده امسال با اپل بسته نمی‌شود چون یک نام بزرگ دیگر حدود 2 هفته دیگر مراسم با شکوهی برگزار خواهد کرد. چهارم اکتبر قرار است گوگل از دو گوشی‌هوشمند جدید رونمایی کند که انتظار می‌رود بسیار سطح بالا باشند. گفته‌ها حکایت از این دارد گوگل امسال پیکسل‌فون را جایگزین نکسوس خواهد کرد. از صحبت‌ها مشخص است که همکاری امسال گوگل با اچ‌تی‌سی خواهد بود. گوگل برای مراسم پیش‌رو یک تیزر 30 ثانیه‌ای ساده و به سبک خودش ساخته که در پایین می‌توانید ببینید.

اما این مراسم فقط در معرفی دو گوشی موبایل خلاصه نمی‌شود. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که در مراسم شاهد معرفی هدست واقعیت مجازی Dream Day از گوگل باشیم. همچنین کروم بوک جدید می‌تواند در این مراسم معرفی شود. و حتی احتمال می‌دهیم گوگل یک تبلت 7 اینچی را هم معرفی کند. شاید همه اینها زیاد باشد اما گوگل بزرگترین شرکت دنیا است و قدرت انجام هر کاری را دارد.

 

یکی دیگر از اتفاقاتی که پیش از شروع این مراسم افتاد، لو رفتن تصاویر گوشی‌های جدید گوگل بود. این گوشی‌ها که تصویر آن را در ادامه‌ خواهید دید پیکسل و پیکسل XL هستند. از ظاهر آنها مشخص است که بدنه آلومینیومی دارند و همچنین حسگر اثر انگشت آنها مانند نکسوس قبلی در پشت گوشی قرار دارد. همچنین می‌توان حدس زد که مدل پیکسل صفحه نمایش 5 اینچی و پیکسل XL صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا