تکنولوژی

تصمیم جدید اداره هوانوردی فدرال درباره نوت 7

بعد از اینکه سامسونگ و کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا طرح فراخوان گلکسی نوت 7 را اجرا کردند، حالا اداره هوانوردی فدرال (FAA) هم بیانیه‌ای در خصوص استفاده از این فبلت سامسونگ در زمان پرواز منتشر کرده است. 

به گزارش وب‌سایت Phonedog، اداره هوانوردی فدرال آمریکا که قبل از این شدیدا توصیه کرده بود مسافران نوت 7 را به داخل هواپیما نبرند، حالا و پس از اجرای طرح فراخوان، بیانیه‌ جدیدی در این خصوص داده است. بر این اساس، مسافران نباید نوت 7 را در هواپیما روشن و یا شارژ کنند. علاوه بر این، FAA تاکید کرده که مسافران باید از روش شدن تصادفی نوت 7 هم در طول پرواز جلوگیری کنند. به بیان دیگر، نباید دستگاه و یا وسیله‌ای در کنار نوت 7 قرارگیرد که روشن شدن تصادفی آن را رقم بزند و این دستگاه نباید در چمدان باشد.

این در حالی است که خبر تازه‌ای هم از شکایت یک شهروند فلوریدایی از شرکت سامسونگ بر سر مسئله انفجار نوت 7 به گوش می‌رسد. نوت 7 این شهروند در جیب شلوارش منفجر و باعث سوختگی شدید پای راستش شده است. علاوه بر این، وقتی این کاربر قصد داشته گوشی را از جیبش خارج کند، انگشت دست چپ او هم دچار سوختگی شده است. این مرد شکایت خود را به دادگاه ارائه داده تا به خاطر هزینه‌های پزشکی و آسیب‌دیدگی‌ها غرامت بگیرد. سخنگوی سامسونگ در مصاحبه با وب‌سایت Phonedog اعلام کرده در خصوص پرونده‌های قضایی مثل این نظر نمی‌دهد. با تمام این تفاسیر، سامسونگ بار دیگر از مالکان نوت 7 درخواست کرده تا فبلت خود را هرچه سریع‌تر تعویض کنند. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا