تکنولوژی

شکنجه کردن آی‌فون 7 کلید خورد+ویدئو

آیا آی‌فون 7 با فشار خم می‌شود؟ این سوالی است که برای مدتی مردم را درگیر خود کرده. هر گوشی‌هوشمندی که معرفی می‌شود عده‌ای سعی می‌کنند با فشار آن را خم کنند تا نتیجه بگیرند در طولانی مدت آیا این موبایل در جیب خم می‌شود یا خیر. این آزمایش روی تمام آی‌فون‌ها انجام شده و حالا نوبت به آی‌فون 7 رسیده است.

در این آزمایش یا به نوعی شکنجه ابتدا صفحه نمایش را در برابر خش تست می‌کنند و بعد به سراغ دکمه Home، آنتن و اسپیکرها می‌روند. سپس با فندک صفحه نمایش را داغ می‌کنند تا واکنش آن را ببینند. در نهایت هم آن را تا می‌کنند تا ببینند بدنه آن چقدر مقاوم است.

در ویدئو بالا دیدیم که صفحه نمایش و دکمه Home آی‌فون جدید در برابر کلید یا سکه تا حد زیادی مقاوم است اما نمی‌شود خیلی هم بدون مراقبت آن را سالم نگه داشت. نکته دیگر اینکه در این ویدئو مشخص شد صفحه نمایش آی‌فون از جنس یاقوت کبود نیست. یاقوت کبود باید در برابر مته درجه 9 هم مقاوم باشد، اما محافظ لنز و دکمه Home آی‌فون با مته درجه 6 خط افتاد.

در رابطه با خم‌شدن آی‌فون 7 هم دیدیم که چسب بدنه و صفحه نمایش جدا شد ولی بعد از رها کردن به جای خودش برگشت. آی‌فون 7 در این زمینه عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد و مشخص است که اپل مثل همیشه از مواد درجه 1 استفاده کرده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا