تکنولوژی

فلایتیو؛ مناسب‌ترین هزینه پرواز و قطار را پیشکش می‌کند

عید مبارک قربان تا عید سعید غدیر خم، یکی از بهترین فرصت هایی است که تابستان امسال در اختیار ما ایرانی ها گذاشته است تا به یک سفر به یاد ماندنی، آن هم در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی برویم، اما چطور با به صرفه ترین هزینه، کمترین زحمت و راحت ترین راه ممکن به این سفر برویم و این فرصت باقی مانده را از دست ندهیم؟!

سامانه رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار، فلایتیو گزینه مناسبی است که می‌تواند در برنامه ریزی، خرید و رزرو بلیط، مشاهده قیمت ها و تاریخ پروازها و قطارها، همراه مسافران باشد.

فلایتیو چندین امکان و ویژگی منحصر به فرد دارد که یکی از آن ها این است که تمام پروازهای داخلی و خارجی را  پوشش می‌دهد، بهترین نرخ پروازها را تضمین می‌کند. با استفاده از این سامانه می‌توان، پرواز یک طرفه، رفت و برگشت و حتی چند مسیر را انتخاب کرد و بلیط را رزرو و خریداری کرد.

برای مسافرت با قطار هم فلایتیو امکانات مناسبی دارد، اول از همه این که برای تهیه بلیط، چه پرواز چه قطار نیازی نیست از پشت کامپیوتر یا لپ تاپ بلند شد! یا گوشی موبایل را کنار گذاشت، چرا که می توان با یک ثبت نام ساده و سریع در سامانه و خرید و پرداخت آنلاین هزینه، بلیط پرواز یا قطار را در همان لحظه به دست آورد. بدون آن که دچار زحمت رفت و آمد شد، یا زمان بیهوده ای صرف کرد.

فلایتیو امکان جالب دیگری هم دارد که هم برای صرفه جویی در زمان مفید است و هم برای سفر کردن و آن راهنمای سفر است، با مراجعه به صفحه راهنمای سفر فلایتیو می توان، انواع و اقسام اطلاعات مفید و کاربردی درباره سفر را به دست آورد، بی آن که مدام در سایت های مختلف سرگردان شد و به جواب مناسب هم نرسید!

ناگفته نماند که سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار، فلایتیو از پشتیبانی شبانه روزی برخوردار است و مجموعه ای از کارشناسان در هر قدم از روند خرید و رزرو بلیط پرواز یا قطار کنار مسافران هستند و پاسخگوی تمام سوالات آنها.

البته با عضویت در کانال تلگرام فلایتیو می توان در جریان آخرین اخبار مربوط به سفر، تخفیف ها و امکانات تازه فلایتیو قرار گرفت.

علاوه بر این، فلایتیو تصمیم دارد برای فاصله زمانی بین عید قربان و عید غدیر خم، برای خریداران بلیط پرواز، فرصتی فراهم کند تا با هزینه کمتر لذت بیشتری از سفرشان ببرند. به این ترتیب که با خرید یک بلیط هواپیما که تاریخ آن برای  شهریور ماه امسال باشد، می توان در قرعه کشی فلایتیو شرکت کرد، چرا که فلایتیو به مدت 9 روز، هر روز به یکی از مسافرانی که در تاریخ ذکر شده بلیط خریداری کرده باشند عیدی می دهد، این عیدی شامل یک بلیط پرواز رایگان است که می تواند به انتخاب خود مسافر، رفت و برگشت یا یک طرفه و به هر کجای ایران باشد.

قرعه کشی عید قربان تا عید غدیر خم فلایتیو، در مهرماه انجام می شود.

پس با خرید یک بلیط، بلیط دوم را مهمان فلایتیو باشید و به هر جای ایران که دوست دارید سفر کنید.

فلایتیو را ببینید!

به کانال تلگرام فلایتیو بپیوندید.

منبع : روابط عمومی فلایتیو

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا