تکنولوژی

استریت ویوو شما را از سوژه‌های مناسب عکاسی باخبر می‌کند

شرکت گوگل در نسخه جدید نرم‌افزار اندرویدی استریت ویوو قابلیت‌هایی را به‌طور ‌ویژه، برای مدیریت بهتر تصاویر 360 درجه پیش روی کاربران قرار داده است. 

به گزارش وب‌سایت AndroidPolice، سیستم تشخیص خودکار چهره در عکس‌های 360 درجه برای تار و مخفی کردن سریع چهره و امکان دسته‌بندی این تصاویر بر اساس زمان و مکان ثبت عکس، از جمله قابلیت‌های جدید در این به‌روزرسانی است. علاوه بر این، در قالب استفاده از نسخه جدید می‌توانید لینکی از پروفایل کاربران دیگر را به‌اشتراک بگذارید. بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد نسخه جدید استریت ویوو هشدارهایی را هم از مکان‌های نزدیک به کاربر که مناظر و سوژه‌های مناسبی برای عکاسی به‌حساب می‌آیند روی گوشی نشان می‌دهد.

گوگل در ماه ژوئن ابزار کنترل دستی تار کردن چهره افراد، پلاک خودروها و دیگر اطلاعات را در اختیار کاربران استریت ویوو قرار داده بود اما در به‌روزرسانی جدید، با روشن کردن سیستم خودکار تشخیص چهره این فرایند سریع‌تر و کاملا برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود. به این منظور کافی است گزینه تار کردن عکس را از منوی تنظیمات استریت ویوو فعال کنید. گوگل چندماه پیش قابلیتی را به گوگل‌مپس اضافه کرده بود که هشدارهایی را در خصوص نزدیکی کاربر به موقعیت‌های مکانی که تعداد بازدیدهای زیادی داشته‌اند نمایش می‌داد. حالا این قابلیت در استریت ویوو هم فعال شده تا با تمرکز روی سوژه‌های مناسب برای عکاسی، کاربران از نزدیکی به این موقعیت‌های مکانی باخبر شوند.   

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا