تکنولوژی

تصویر باتری Apple Watch 2 لو رفت

این روزها که به معرفی آی‌فون 7 نزدیک می‌شویم همه‌جا صحبت از نسخه دوم ساعت اپل است. امروز هم یک تصویر این صحبت‌ها را داغ‌تر از همیشه کرده است. تصویری که نشان می‌دهد باتری ساعت اپل قوی‌تر شده است. همانطور که می‌دانید باتری ساعت فعلی اپل 246 میلی‌آمپر است. حالا اپل با بهبود 36 درصدی این ظرفیت را به 334 میلی‌آمپر رسانده است.

حالا باید تا روز معرفی منتظر ماند و دید اپل چه استفاده‌ای از این افزایش ظرفیت خواهد داشت. برخی متخصصین معتقد هستند اپل احتمالا ساعت جدید را سیم‌کارت‌خور خواهد کرد تا بتواند مستقل از آی‌فون تماس‌ها را دریافت کند و یا تماس بگیرد. موضوع دیگری که برای ساعت نسل دوم مطرح می‌شود GPS است. خیلی‌ها با نبود GPS در ساعت فعلی اپل مشکل دارند و نمی‌تواند بدون موبایل مسیر دویدن خود را ببینند. در واقع ساعت فعلی اپل زمانی که به آی‌فون متصل نیست، تقریبا هیچ‌کاری نمی‌تواند انجام دهد. طرفداران اپل هم منتظر هستند تا این ساعت هوشمند استقلال نسبی خود را از آی‌فون به‌دست آورد.

بهبود باتری اپل فقط به ساعت ختم نمی‌شود و ظاهرا آی‌فون هم قرار است باتری قوی‌تری داشته باشد. شنیده‌ها حکایت از 14 درصد بهبود در باتری آی‌فون 7 دارد. با این بهبود ظرفیت باتری آی‌فون 7 به 1960 میلی‌آمپر خواهد رسید. اما برای اطمینان از همه این شنیده‌ها باید تا هفتم سپتامبر صبر داشت.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا