تکنولوژی

بهترین بازی‌های آی‌پد برای کودکان

تبلت‌های هوشمند از ابزار سرگرمی افراد بزرگسال و نوجوان فراتر رفته‌اند و کودکان هم به مشتریان پروپاقرص این دستگاه‌های جذاب تبدیل شده‌اند. با این تفاسیر، باید پذیرفت که انتخاب عناوین نرم‌افزاری، به‌ویژه بازی‌های ویدئویی مناسب برای کودکان اهمیت ویژه‌ای خواهد یافت. در اکوسیستم اپل و به‌طور ویژه برای آی‌پدهای این شرکت، گزینه‌های رایگان و البته جذاب زیادی را می‌توان پیدا کرد که کودکان را برای مدت طولانی سرگرم می‌کنند.

Angry Birds
انگرزی‌بردز بازی محبوبی است که در دسته عناوین فکری، کودک را وادار خواهد کرد با پرتاب پرنده‌ها، بهترین روش را برای هدف‌گرفتن ساختار دفاعی خوک‌ها پیدا و در نهایت آن‌ها را نابود کند. رنگ‌های روشن و جذاب محیط بازی، حیوانات زیبا و البته محتویات متنوع باعث خواهد شد کودک شما به این زودی‌ها از این بازی دل نکند. Rovio شرکت سازنده انگری‌برزد، مراحل مختلفی را برای این بازی در نظر گرفته و البته عناوین متعددی را هم از سری انگری‌بردز تولید کرده که در میان آن‌ها حتی بازی‌های ایفای نقش هم به چشم می‌خورد.

Clumsy Ninja
کلامسی نینجا با استفاده از موتور گرافیکی واقع‌گرایانه، به شخصیت‌های بازی این امکان را می‌دهد تا با هر لمس صفحه توسط کودک، عکس‌العملی خاص در مقابلش قرار دهند. کنترل ویژه روی شخصیت اصلی بازی و تحرک و بالا و پایین پریدن‌های آن مطمئنا خنده کودک شما را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، Clumsy Ninja به هیچ مهارت خاصی برای حضور در بازی نیاز ندارد و همین موضوع هم آن‌ را به گزینه‌ای مناسب برای کودکان تبدیل کرده است.

Preschool and Kindergarten Learning Games
این بازی اگرچه در مقایسه با عناوین دیگر لیست ما بعد سرگرمی کم‌تری دارد اما به همان اندازه تمرکز بیشتری بر مسائل آموزشی داشته و برای کودکان بین 2 تا 6 سال گزینه‌ای مناسب است. این مجموعه از بازی‌های مختلفی تشکیل شده که المان‌هایی مانند حافظه، ریاضیات، حل مسئله و حتی تلفظ حروف انگلیسی را در کودک شما بهبود می‌دهد.

Subway Surfers
دویدن‌های بدون وقفه شخصیت کارتونی بازی در این بازی، از دلایلی به حساب می‌آید که کودک شما را به آن علاقه‌مند خواهد کرد. مثل همه بازی‌هایی که در این سبک عرضه شده‌اند، هدف، دویدن مسافت‌های طولانی تا حد امکان و البته جمع‌آوری سکه در طول مسیر بازی است. در این راه موانعی قرار دارد که باید از آن‌ها بپرید یا از زیرشان عبور کنید و گاهی نیز قطارها بر سر راه شما قرار می‌گیرند. این بازی برای کودکان 9 ساله یا بزرگ‌تر مناسب است.


 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا