تکنولوژی

Cognitive Insights؛ ابزار جدید برای تیم‌های برنامه‌نویسی

سرویس جدیدی به نام Cognitive Insights که توسط وب‌سایت Logz.io ارائه شده با بهره‌گیری از راهکارهای یادگیری ماشینی، زمان لازم برای عیب‌یابی نرم‌افزارهای مختلف را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. 

به گزارش وب‌سایت Thenextweb، در حال حاضر تیم‌های توسعه دهنده نرم‌افزاری پس از رویارویی با عیوب مختلف، ناگزیر به جستجو در اینترنت برای یافتن دلایل ایجاد مشکل خواهند بود. پس از این نیز تلاش بر یافتن راه‌حل‌های موجود و در نهایت، به‌کار بستن این راه‌حل‌ها برای برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری خواهد بود.

این در حالی است که Cognitive Insights یا بینش شناختی، با بهره‌گیری از اطلاعات ورودی که توسط تیم توسعه‌دهنده در اختیار آن قرار می‌گیرد، تکنولوژی استفاده شده توسط تیم توسعه‌دهنده و زبانی که کدنویسی با استفاده از آن انجام شده را به خوبی شناسایی می‌کند. با بهره‌گیری از این اطلاعات ورودی، جستجوها در اینترنت آغاز شده تا موضوعات مرتبط با پروژه تیم توسعه‌دهنده، در خروجی ظاهر شود. 

در نهایت نیز با استفاده از یادگیری ماشینی سعی بر آن خواهد شد تا مشکلاتی مشابه با مشکلات تیم توسعه‌دهنده مشخص شده و راه‌حل‌هایی که به برطرف کردن این ایراد کمک کرده‌اند پیش روی تیم نرم‌افزاری قرار گیرد. 

Logz.io از این روند با عنوان هوش ماشینی یکپارچه (UMI) یاد کرده است. درنظر داشته باشید که بینش شناختی (Cognitive Insights) مشکلات نرم‌افزاری را برطرف نمی‌کند اما تا حد زیادی به صرفه‌جویی در زمانی که باید صرف یافتن راهکارهای مناسب شود کمک خواهد کرد. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا