تکنولوژی

آی‌فون 7 هم سریع شارژ می‌شود

مدتی است که گوشی‌هوشمند به شارژ سریع مجهز شده‌اند. این ویژگی بسیار خوب باعث شده تا زود تمام شدن باتری را تا حد زیادی بپوشاند. امروزه اکثر سازندگان موبایل به‌دنبال این تکنولوژی هستند. در حال حاضر موتورولا از نظر سرعت شارژ در رتبه اول قرار دارد. آی‌فون هم که همیشه انتظار می‌رود در ردیف اول ویژگی‌های خوب باشد از نظر سرعت شارژ تقریبا از همه پرچمداران ضعیف‌تر است.

گفته‌ها حکایت از این دارد که آی‌فون هم قرار است به جمع موبایل‌های دارای شارژ سریع بپیوندد. آی‌فون 6اس با 1 آمپر شارژ می‌شود اما ظاهرا آی‌فون 7 قرار است از 2 آمپر پشتیبانی کند و این موضع سرعت شارژ آی‌فون 7 را به گلکسی اس 7 سامسونگ نزدیک می‌کند.

شایعاتی هم مبنی بر استفاده اپل از یک باتری بزرگتر هم مطرح شده است. با این حساب اگر آی‌فون 7 باتری بزرگتر داشته باشد که سریع هم شارژ شود یک محصول خوب در آستانه‌ معرفی خواهد بود. اپل قرار است آی‌فون 7 را هفتم سپتامبر معرفی کند و تا آن زمان باید منتظر بود. تا این لحظه اپل از باتری محصولات خود در روز معرفی حرفی نزده است اما اگر این پیشرفت چشمگیر واقعیت داشته باشد، بعید نیست که در مراسم بعدی اپل درباره باتری این گوشی هم صحبت شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا